TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

Nisasvnc

Zabıt Katibi

03.11.2023 17:20
Balıkesir adliyesi zabıt katipliği

Öncelikle merhaba benim şansım ilk kez başvurup ve ilk başvurumda sınavı ve mülakatı geçmem sanırım . ilk başlarda çok motive değildim ama kursa gidip benden daha iyi yazan arkadaşlarımı görünce bende yapabilirim diye kendimi motive etmiş olabilirim :) .Klavye sınavına girdiğimde aşırı heyecan yapmıştım ilk otuz saniyede parmaklarımı klavyeye oturtamamıştım ama 116 net puanla barajı geçtiğim için seviniyorum klavye sınavı ve sözlü mülakat arası bir haftalık bir süremiz vardı o bir haftalık sürede mülakata çalıştım diyebilirim mülakatta ise önemli olan duruş ve diksiyon ve bu işi ne kadar istediğini göstermek sanırım . sonuçların açıklandığı günü hatırlıyorum heyecandan duramamıştım sonuç ekranını açıp asil yazısı görünce başardığım için mutluydum size tek önerim bireysel çalışmayın çalışma arkadaşı edinin ve sesli ortamda çalışmayı deneyin ben ilk başlarda sessiz bir ortam da çalışmaya başladım ve bu ister istemez alışkanlık oluyor ama daha sonra klavye sınavında bu sizi kötü etkileyebiliyor en az 15 kişi içinde giriyorsunuz ve dikkatiniz çok çabuk dağılabiliyor . bir tavsiyem daha klavyeye çalışırken mülakata da çalışmayı deneyin . en önemlisi motivasyonunuzu kaybetmeyin bir gün iyi yazıp diğer gün kötü yazabilirsiniz ama önemli olan düzenli çalışmak ve motivasyonunuzu korumak :)

Yorumlar
  • 02.01.2025 00:00

    ♫♠The Carl♠♫

    Çaylak

    Merhabalar, nasipse ben de bu sene Balıkesir adliyesinde girmeyi düşünüyorum ne tip sorular geliyor ortalama mülakatlarda, nelere dikkat edilmeli anlatılan diğer illerden farklı olarak yardımcı olabilme imkanınız var mı acaba?

Diğer İçerikler
  • Aylin P.

    Aylin P.

    Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Klavye-Mülakat
    Elazığ Adliyesi'nde bu sene 2. girişim oldu. Klavye için girişte salonda kalabalığın içinde beklemek zordu ilk girişimde. 10 arlı gruplar halinde F-Q olacak şekilde içeriye almaya başladılar. Sıra bana geldiğinde yerime oturup heyecanla yazacağım anı bekledim. Salonda görevli olan kişiler çok sıcakkanlı idiler bu yüzden daha rahat geçti diyebilirim. Önde oturan bir arkadaşa kura ile yazacagımız metni çekt

    08.09.2023 14:26

  • salihatutar

    salihatutar

    İlk Girişimde Kazanmakk ( Cizre Adliyesi Zabıt Katibi)
    merhabalar herkese:) benim olay tamamen belkide hırsımdı adalet kazanıp gidemedim bende bu yola giriştim kpssden yeterli puan aldım ve başladım klavyeye q dan devam ettim elim daha yatkındı diye ama siz öyle düşünmeyin f den başlayın kısa süre içinde hızlanma ve q yazanlara göre daha yüksek yazarsınız. klavye serüvenimde baya zorlandım dediğim gibi q klavyeden devam ettim yükselme hemen olmuyor uzun sürü

    26.10.2023 14:49

  • ⚡M J ⚡

    ⚡M J ⚡

    ÜMİDİMİZ UMUDUMUZ HEP ALLAHTAN
    Bu katiplik için ve klavye için başladığım için o kadar pişmanım ki keşke hiç başlamasaydım diyorum pişmanlığım elenmekten dolayı değil arkadaşlarım sağ olsun gerekirse hep elenim ama olmuyor 02.02.2023 yılında üç senedir beraber çalıştığım arkadaşım ablam yerine kattığım melek gibi ablamı kaybettim halen bile inanmıyorum daha alışma sürecimde bu olaylar oldu pişmanlığımın sebebi ise kaybet

    15.02.2023 18:12

  • trolgar

    trolgar

    İzmir adliyesi, 1.5 ayda 130 kelime, sonuç: Başarılı.
    Bundan 7 ay önce Nisanın henüz ortaları iken ben zaman az kaldı diye Q klavye almıştım ve hatta daha sonrası da aynı sebepten bu alıma yetişemem diye düşünüp motivasyonumu kaybedip başvurmamayı düşünmüştüm. Sadece infaz koruma memuru alımı için hazırlanır, ona atanır daha sonra da daha geniş bir sürede daha iyi hazırlanırım diye düşünmüştüm. Daha sonra Hamza arkadaşımın " Agam bak 1.5 ay var F

    03.11.2023 16:00

  • ⛵  DENİZ KIZI ⛵

    ⛵ DENİZ KIZI ⛵

    Mersin Adliyesi Zabıt Katipliği Deneyimi
    Mersin adliyesine zabıt katipliği için 2. başvuruşum. F ve Q klavye olmak üzere iki güne ayrıldı gruplar. isim sırasına göre sırayla içeri alındı. içeride zabıt katibi adaylarının yanı sıra katipler ve komisyon üyeleri de bulunmaktaydı. Gayet sıcak ve samimi bir ortam mevcut. Sandalyeler masaya göre maalesef bir tık kısa kalıyordu ancak yanınızda minder vs getirmenize izin veriliyor. Herkesin hazır olmas�

    07.09.2023 07:29

  • leyla33

    leyla33

    Manavgat Zabıt Katipliği Mülakat Sürecim
    Merhaba zabıt katipliği mülakatına 3. Girişim daha önce farklı şehirleri denemiştim öncelikle sabah 9 gibi toplandık isimler okundu KPSS puan sıralamasına göre grup grup almaya başladılar sanırım 10 yada 15 er gruplar şeklinde idi aslında benim sırama çok vardı ama küçük bir bebeğim olduğu için memura rica ettik üçüncü yada dördüncü grupta girdim mülakata ortam iyiydi ses vs yoktu klavyeler gayet iy

    08.09.2023 17:00

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43