TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

Melek1

Çaylak

14.06.2023 12:59
İstanbul Adliyesi İlk Klavye Mülakatı Deneyimim

Merhabalar,

İlk deneyimimde yaşadığım tecrübeleri aktarmaya çalışıcam elimden geldiği kadarıyla, her şeyden önce deneyimlediğiniz hiçbir şeyden iyi veya kötü pişman olmayın, deneyimlediğiniz her şey farkında olmasanızda sizi belki de bir sonraki deneyiminiz için en iyisi yapıcak. Böyle müthiş umutlarla girmedim ama çok çalıştım kendi çalışma biçimimi oluşturdum ve sınavdan sonra şunu fark ettim ki asıl şey çok çalışıp çok yazmak değil sakin yazmak normalde 140-150 civarlarında yazıyorken sınavda kontrol edemediğim bazı şeylerden dolayı 125 yazdım ama bunu düşük olarak görmüyorum ilk defa deneyimlediğim bir ortam bir sınav bu yüzden buna da şükür. Sakin yazdığınız zaman hızlanıyorsunuz da elinizde olmadan bu yüzden heyecan kontrolü her şeyden önemli. Diğer bir tecrübem ise herkesin dediğine inanmamak çünkü kimisi diyecek ki şu kadar yazmazsan elenirsin kimisi diyecek ki klavye sesinden odaklanamadım torpil dönüyor az yazıyorum herkesten şeklinde bir sürü manipülatif şeylere maruz kalabilirsiniz ama şunu bilin ki en doğru şey her zaman hissettiğiniz ve emek verdiğiniz şeydir. Sınav esnasında çok yazıp atıyorum 170 yazıp belki satır atlamadan belki başka bir durumdan elenenler var yani diyeceğim o ki kimseye aldırış etmeyin. Sınav ortamı çok rahat sınav ekranı bu uygulamadakinin birebir aynısıydı, kendi klavyenizi duyuyordunuz sesten rahatsız olmuyorsunuz asla kendinizden emin olun ve heyecanlanmayın şimdiden başarılar herkese :)

Yorumlar
  • 27.03.2025 16:52

    Ladytarz12

    Çaylak

    sınav görünümü hangisiydi acaba cevap verirseniz çok sevinirim

  • 09.04.2025 21:14

    Bir Garip Katip Olcak

    Klavyeşör

    yanlışlarımız doğruları götürüyormu cevap veririseniz sevinirim

Diğer İçerikler
  • Şeyma07

    Şeyma07

    Çanakkale Adliyesi Katiplik Sürecim
    Herkese merhabalar, ben Çanakkale adliyesinde ilk kez klavye mülakatına girdim. Öncelikle sabah klavyeye göre sıraya girdik öncelikle f klavye aldılar sonra q klavye kullananlar girdi ben f klavye idim onar onar alınıyordu herkes ben 2. 10 daydım sınav klavyesini aynısı ile klavye öğrenmiştim ben ama sınavdaki daha yumuşak tuşluydu ama sorun olmadı klavye sesi asla duymadım sınav esnasında sakin sakin yazdım. Y

    20.09.2023 11:31

  • Katip Online

    Katip Online

    Katip Online Hikâyesi
    Katip Online, bir grup zabıt katibi, mübaşir ve yazı işleri müdürü tarafından meslekte gelişimi sağlamak adına oluşturulan sonrasında adayların, lise ve üniversite öğrencilerinin katılımı ile büyüyen kişisel klavye gelişimine öncülük eden ve bu alanda adını duyurmuş bir sitedir. Buradan bizlere destek veren;Yazı İşleri MüdürleriZabıt KatipleriMübaşirlerHalk Eğitim Merkezi EğitmenleriAdalet Meslek

    14.06.2022 19:39

  • salihatutar

    salihatutar

    İlk Girişimde Kazanmakk ( Cizre Adliyesi Zabıt Katibi)
    merhabalar herkese:) benim olay tamamen belkide hırsımdı adalet kazanıp gidemedim bende bu yola giriştim kpssden yeterli puan aldım ve başladım klavyeye q dan devam ettim elim daha yatkındı diye ama siz öyle düşünmeyin f den başlayın kısa süre içinde hızlanma ve q yazanlara göre daha yüksek yazarsınız. klavye serüvenimde baya zorlandım dediğim gibi q klavyeden devam ettim yükselme hemen olmuyor uzun sürü

    26.10.2023 14:49

  • rumeysa31

    rumeysa31

    Katip Değilim Ama Buda Benim Anım Olsun
    Hatay/İskendurun da yaşıyorum.6 Şubat depremini bizzat yaşamış biri olarak yazıyorum.Evlerimiz hasar gördü şuan depremzedelerin kaldığı toplu yaşam alanlarında yaşıyoruz.Ama bundan önce hiç tanımadığım 14 kişiyle aynı çadırda 9 gün yaşadım.Deprem günü arabada kaldık daha doğrusu arabada 6 gün kaldık sonrasında komşumuzun çadırında kaldık.3 ay önce o mahalleye göçmüştük kimseyi tanımıyor

    08.09.2023 21:56

  • esmasolmaz

    esmasolmaz

    Gaziantep Adliyesi Klavye Mülakat Deneyimi
    Gaziantep adliyesinde sınava girdim, giderken rahat kıyafetler tercih etmiştim, bunda bir sorun olmuyor bana önceden bildirdikleri saatte orda oldum, baya kalabalıktı önce içeri girer girmez kimliğimi verip imza attım ve sınava girmek için sıra var oraya durdum baya uzun bir kuyruktu gruplar halinde içeri almaya başladılar bu gruplar hemen hemen 30 kişi olarak alınıyordu içeri, sırada duranlar arasında rahat o

    06.09.2023 22:25

  • Nisasvnc

    Nisasvnc

    Balıkesir adliyesi zabıt katipliği
    Öncelikle merhaba benim şansım ilk kez başvurup ve ilk başvurumda sınavı ve mülakatı geçmem sanırım . ilk başlarda çok motive değildim ama kursa gidip benden daha iyi yazan arkadaşlarımı görünce bende yapabilirim diye kendimi motive etmiş olabilirim :) .Klavye sınavına girdiğimde aşırı heyecan yapmıştım ilk otuz saniyede parmaklarımı klavyeye oturtamamıştım ama 116 net puanla barajı geçtiği

    03.11.2023 17:20

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43