Olmadı ama Son Olmayacak..! Gaziantep Katiplik Sürecim
75 KPSS 125 kelime net yazarak kaldığım gaziantep mülakatından bu gün 64 puanla elendiğimi öğrenmiş bulunmaktayım 60 puan kılık kıyafete veriyorlar 3 soru sordular 3 te 3 bildim 1 puanda isim soyismime verdiler galiba canları sağolsun pes etmek yok tekrardan gireceğiz mülakatımın iyi geçtiğini düşünüyordum ikametim antepdi kısmetimizde yokmuş seneye tekrar görüşmek üzere görüşürüz katiponline ailesi @mahmutyılmaz hocamıza emeklerinden ötürü @ömer ve diğer adminlerimize gösterdikleri karşılıksız gayretten ötürü ayrı ayrı teşekkür ederim bu siteyi bizim hizmetimize sunan emeği geçen herkese teşekkürler
sınava gaziantepde girdim sınav için sabah 9 yazıyordu ben saat 7 de ordaydım en önde gölge ve oturabileceğim bi yerde bekledim güneşin altında kalmak pek iyi olmuyor adaylar için saat 9 buçuk gibi komisyon geldi ve bizi içeriye almaya başladılar ilk önce geldiğimize dair imza atıp tek sıra olduk 200 kişilik bi alım olduğu için yemekhanede sınava girdik 30 q 30 f olacak şekilde 60 kişi olarak sınva girdik klavye sınavında heyecan yapmanız gereken son yer mümkünse yanınıza kulaklık alıp son ana kadar şarkı dinleyin sakin kalmanızda ve etraftaki insanların heyecan yorumlarını duymanıza engel olacaktır kot tsort gittim ben ama eşortman la gitseniz de kimse sizi yargılamaz ben hazırlanırken sürekli film şarkı yada youtubeden bişeyler izleyerek hazırlandığım için klavye sesi neredeyse hiç duymadım ve zaten rahatsız olmadım masalar yemekhane masası olduğundan biraz yüksek gelebilir yastık getirmeye bişey demediler klavye sınavına ilk girmek biraz dezavantaj oldu benim için sistemim hata verdi sınav esnasında o an hata aldı ekranım ve yazdığımın boşa gideceği söylendi ama tekrardan sistemden çıkarttılar ilerde sınava girecekler için tavsiyem klavyeyi 120 140 bandına getirdikden sonra çok fazla artırmak için çabalamanıza gerek yok 200 yazıp elenen kişilerde var hergün bi saat çalışsanız 3 4 ayda zaten tüm illerde 5 kişilik alımda bile mülakata girmeye hak kazanırsınız mülakatta da öyle alpertunga öldü mü ıssız ajun kaldımı ya çalışmaya gerek yok bana türkiyenin en büyük ili en çok yağış alan bölgemiz ve en çok yağış alan il soruldu hepsini de bildim fakat 64 aldım kısmetten öte yol yol hepinize teşekkürler
-
Yusuftmzyrk1
Çaylak
sıkıntı yapma bro
-
Katipsevi
Stajyer
64 puan ile elendiğinizi nasıl öğrendiniz?
Diğer İçerikler
-
MelihOzaslan
Başarısızlık Hikayesi :)
Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlıs04.01.2024 14:59
-
ronin
Niğde zabıt katipliği Kazandım!
Üniversite bitince kpss çalışmaya başladım yaklaşık 6-7 ay bi çalışma sürem oldu umduğum puanı alamamak beni yormuştu fakat pes etmedim katipliği daha önce duymuştum puanımda yetiyordu biraz araştırdıktan sonra F klavye ile 0 dan çalışmaya başladım Q ile 100-110 yazmama rağmen F den devam ettim yaklaşık 4-5 ay da klavyeye çalıştım öyle aşırı bir şekilde değil güne yayarak çalıştım ki bence kl01.10.2023 13:58
-
Vangokyo
Trabzon Adliyesi Zabıt Katipliği kazanmak!!!
Herkese merhabalar. kısaca geçirdiğim süreçten bahsedeceğim. lisede ve üniversitede adalet bölümü mezunuydum. mülakata ilk girişimdi. kpss puanım ise 77herkesin torpilsiz olmaz dediği bir süreçti bende başlarda böyle düşünüyordum fakat böyle olması beni yıldırmadı daha çok çalışmak için hırslandırdı. sabahın erken saatlerinden gece 12lere kadar klavye çalıştım. 150leri görmüşken sınavda heyec12.10.2023 15:39
-
⚡Herensuge ⚡
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
Bursa adliyesinde zabıt katipliği için başvuruda bulundum, adliye sınavını Bursa’da bulunan Hamitler Toki Mesleki ve Teknik Anadolu lisesinde girdim, sınav yerine gitmek biraz sıkıntılıydı çünkü şehir dışından gelen biri için merkezi bir yerde bulunmuyordu. Beni dayım götürdüğü için bu konuda şanlıydım, benim gibi şehir dışından gelen arkadaşlar iki vasıta kullanarak okula gelmek zorunda kalmışt�06.09.2023 22:52
-
✨Fatma✨
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
Kelimelerin cümlelerin kifayetsiz kaldığı bir zaman.... Birlikte çalışma yapıp ufak bir sohbetimizin olması, düello açmıştım farklı metinler açar mısınız demesi ne kadar kibar bir insandın. Arkadaşımızın biri , sizin ne güzel isminiz var demesi üzerine al bir süre sen kullan demesi, sen nasıl gönlü hoş bir insandın gözyaşlarımız senin ve diğer vefat eden kardeşlerimiz için Rabbim mekanınızı12.02.2023 19:49
-
Şeyma07
Çanakkale Adliyesi Katiplik Sürecim
Herkese merhabalar, ben Çanakkale adliyesinde ilk kez klavye mülakatına girdim. Öncelikle sabah klavyeye göre sıraya girdik öncelikle f klavye aldılar sonra q klavye kullananlar girdi ben f klavye idim onar onar alınıyordu herkes ben 2. 10 daydım sınav klavyesini aynısı ile klavye öğrenmiştim ben ama sınavdaki daha yumuşak tuşluydu ama sorun olmadı klavye sesi asla duymadım sınav esnasında sakin sakin yazdım. Y20.09.2023 11:31
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin