TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

☠️MERTİFOX☠️

Çaylak

28.09.2023 23:47
Olmadı ama Son Olmayacak..! Gaziantep Katiplik Sürecim

75 KPSS 125 kelime net yazarak kaldığım gaziantep mülakatından bu gün 64 puanla elendiğimi öğrenmiş bulunmaktayım 60 puan kılık kıyafete veriyorlar 3 soru sordular 3 te 3 bildim 1 puanda isim soyismime verdiler galiba canları sağolsun pes etmek yok tekrardan gireceğiz mülakatımın iyi geçtiğini düşünüyordum ikametim antepdi kısmetimizde yokmuş seneye tekrar görüşmek üzere görüşürüz katiponline ailesi @mahmutyılmaz hocamıza emeklerinden ötürü @ömer ve diğer adminlerimize gösterdikleri karşılıksız gayretten ötürü ayrı ayrı teşekkür ederim bu siteyi bizim hizmetimize sunan emeği geçen herkese teşekkürler


sınava gaziantepde girdim sınav için sabah 9 yazıyordu ben saat 7 de ordaydım en önde gölge ve oturabileceğim bi yerde bekledim güneşin altında kalmak pek iyi olmuyor adaylar için saat 9 buçuk gibi komisyon geldi ve bizi içeriye almaya başladılar ilk önce geldiğimize dair imza atıp tek sıra olduk 200 kişilik bi alım olduğu için yemekhanede sınava girdik 30 q 30 f olacak şekilde 60 kişi olarak sınva girdik klavye sınavında heyecan yapmanız gereken son yer mümkünse yanınıza kulaklık alıp son ana kadar şarkı dinleyin sakin kalmanızda ve etraftaki insanların heyecan yorumlarını duymanıza engel olacaktır kot tsort gittim ben ama eşortman la gitseniz de kimse sizi yargılamaz ben hazırlanırken sürekli film şarkı yada youtubeden bişeyler izleyerek hazırlandığım için klavye sesi neredeyse hiç duymadım ve zaten rahatsız olmadım masalar yemekhane masası olduğundan biraz yüksek gelebilir yastık getirmeye bişey demediler klavye sınavına ilk girmek biraz dezavantaj oldu benim için sistemim hata verdi sınav esnasında o an hata aldı ekranım ve yazdığımın boşa gideceği söylendi ama tekrardan sistemden çıkarttılar ilerde sınava girecekler için tavsiyem klavyeyi 120 140 bandına getirdikden sonra çok fazla artırmak için çabalamanıza gerek yok 200 yazıp elenen kişilerde var hergün bi saat çalışsanız 3 4 ayda zaten tüm illerde 5 kişilik alımda bile mülakata girmeye hak kazanırsınız mülakatta da öyle alpertunga öldü mü ıssız ajun kaldımı ya çalışmaya gerek yok bana türkiyenin en büyük ili en çok yağış alan bölgemiz ve en çok yağış alan il soruldu hepsini de bildim fakat 64 aldım kısmetten öte yol yol hepinize teşekkürler

Yorumlar
  • 07.01.2024 00:45

    Yusuftmzyrk1

    Çaylak

    sıkıntı yapma bro

  • 28.01.2025 11:12

    Katipsevi

    Stajyer

    64 puan ile elendiğinizi nasıl öğrendiniz?

Diğer İçerikler
  • kaft37

    kaft37

    Kastamonu Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
    zabıt katipliği için uygulama sınavına kastamonu adliyesinde girmiştim. uygulama sınavı için 2. katta bulunan sınav odasının olduğu koridorda toplandı bütün adaylar. adaylar kpss puan sıralamasına göre isimleri okunarak sınav odasının önüne alındı. bütün adaylar imza atarak sınav odasında istediği bilgisayara geçtiler. ortalama 25 30 bilgisayar vardır. sınav odası diğer adliyelere göre gayet iyiydi.s

    09.09.2023 20:21

  • ⚡ LIFE IS HERE ⚡

    ⚡ LIFE IS HERE ⚡

    ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
    İnanmak istemiyorum be kardeşim kısa zamanda güzel anılar yaşadık cok güzel makaralar yaptık eğlendik adliyeleri konuşuyorduk Q klavyeyi konuşuyorduk şimdi ben burada bu mesajı yazıyorum o kadar çok zor ki keşke böyle olmasaydı be kardeşim. Mekanın cennet olsun nur içinde yat güzel insan

    13.02.2023 21:56

  • eeegle29

    eeegle29

    ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
    Ben katip olmak için senelerimi vermiş biriyim çok güzel arkadaşlıklarım oldu bu sitede bunlardan biride Atacandı . Atacan'ı ben burda tanıdım ve çok pozitif bir arkadaştı ve beni geçtiğinde çok sinirlenirdim ama şimdi diyorum ki olsa da yine geçse. Rahat uyu Atacan dualarımız seninle mekanın cennet olsun. senin hayalini bizler tamamlayacağız Allah'ın izniyle :(

    12.02.2023 12:14

  • ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
    ben ataberki bu sitede tanıdım. sabah akşam konuştuk sohbet ettik.hayallerimizden hedeflerimizden konuştuk.atanmayı herkes gibi o da çok istiyordu ve çok başarılıydı. sürekli ikimiz de atanacağız diyordu.ben çok kindarım sen atanır ben atanamazsam karşında beni bulursun diyordu:)) canım ata'm senin için atanacağım sana söz veriyorum güçlü olup çalışacağım hiçbir zaman senin kadar iyi yazamasam da bu ça

    11.02.2023 11:41

  • ⛵  DENİZ KIZI ⛵

    ⛵ DENİZ KIZI ⛵

    ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
    Ah be Ata. Mahşerin 13 klavyeşöründen biri bizim için. Q klavyenin üstadı. O inadın, inancın, azmin. İzin vermezdin hiç birilerinin bizi yenmesine kabullenmezdin. Depremden 5 saat önce yazdığın şey hala gözümün önünde. Keşke ciddiye alsaydım sorsaydım. Her zaman ki gibi şaka yapıyorsun diye düşündüm sormadım bile neyin var diye . Mekanın cennet olsun Mahşer'in 13 klavyeşöründen biri hep aklımızdası

    12.02.2023 13:22

  • ronin

    ronin

    Niğde zabıt katipliği Kazandım!
    Üniversite bitince kpss çalışmaya başladım yaklaşık 6-7 ay bi çalışma sürem oldu umduğum puanı alamamak beni yormuştu fakat pes etmedim katipliği daha önce duymuştum puanımda yetiyordu biraz araştırdıktan sonra F klavye ile 0 dan çalışmaya başladım Q ile 100-110 yazmama rağmen F den devam ettim yaklaşık 4-5 ay da klavyeye çalıştım öyle aşırı bir şekilde değil güne yayarak çalıştım ki bence kl

    01.10.2023 13:58

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43