Trabzon Adliyesi Zabıt Katipliği kazanmak!!!
Herkese merhabalar.
kısaca geçirdiğim süreçten bahsedeceğim.
lisede ve üniversitede adalet bölümü mezunuydum. mülakata ilk girişimdi. kpss puanım ise 77
herkesin torpilsiz olmaz dediği bir süreçti bende başlarda böyle düşünüyordum fakat böyle olması beni yıldırmadı daha çok çalışmak için hırslandırdı. sabahın erken saatlerinden gece 12lere kadar klavye çalıştım. 150leri görmüşken sınavda heyecan yaptığım için 142 kelime 130 net doğru yaptım. daha az yazdığımı düşünsemde bu sayıyı görmek beni çok mutlu etmişti. kişilik olarak oldukça heyecanlı ve dikkati dağınık biri olarak benim için çok zordu klavye sınavına girmek. Elhamdülillah sınavda bu neti görebildim. Mülakat için ise çok daha heyecanlıydım neredeyse 1 ay öncesinden çalışmaya başlamıştım günler yaklaştıkça kendimi sakinleştirmekle uğraştım. çokça yorucu bir süreçti. elimden geleni yaptığımı bilerek mülakata gittim çok şükür komisyon başkanım neşeli biriydi hafif şakalarla sorularla gerginliğimi atmama yardımcı oldu diyebilirim. sorulan soruların 1 tanesi hariç hepsine doğru cevap verdim ve mutlu bir şekilde çıktım adliyeden. Bu süreçte Allahın adaletine güvenimi hiç yitirmedim. herkes torpil dedi ben Allah dedim Elhamdülillah sonuçlar açıklandı ve atandığımı öğrendim. ilk girişim olduğu için çok az emek vermişim gibi görünsede aslında liseden itibaren bu meslek için hazırlanan biri olarak çok yorucu geçti ama değdi. Rabbim isteyen azim eden kimsenin hakkına girmeyen herkese atanmayı başarmayı nasip etsin. Çalışın Hakkınızı Allaha teslim edin arkadaşlar nasibinizde varsa o sizi er geç buluyor. herkese başarılar diliyorum. Klavye online ailesinede ayrıca çok teşekkür ediyorum...
Diğer İçerikler
-
eeegle29
ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
Ben katip olmak için senelerimi vermiş biriyim çok güzel arkadaşlıklarım oldu bu sitede bunlardan biride Atacandı . Atacan'ı ben burda tanıdım ve çok pozitif bir arkadaştı ve beni geçtiğinde çok sinirlenirdim ama şimdi diyorum ki olsa da yine geçse. Rahat uyu Atacan dualarımız seninle mekanın cennet olsun. senin hayalini bizler tamamlayacağız Allah'ın izniyle :(12.02.2023 12:14
-
Yaralı Yüz
İzmir Adliyesi Zabıt - İcra ve Erzurum CTE Katipliği
Merhaba.İzmir Adliyesi Zabıt Katipliğinde 151-1 , İzmir İcra da ise 151-2 yazdım.Erzurum Adliyesinde ise 153-1 yazdım.İzmir İcra mülakatında 9-10 a yakın soru soruldu ve 8 tanesine tam cevap verdim. Aslında mülakatım güzel geçmişti, komisyon olumlu gibiydi ve klavyemde iyiydi aslında ama biraz puan girdi sanırım devreye 4.yedekte kaldım.Zabıt mülakatı ise 2 soru soruldu doğru bildim lakin biraz kısa sürdü.Er03.11.2023 19:20
-
Aylin P.
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Klavye-Mülakat
Elazığ Adliyesi'nde bu sene 2. girişim oldu. Klavye için girişte salonda kalabalığın içinde beklemek zordu ilk girişimde. 10 arlı gruplar halinde F-Q olacak şekilde içeriye almaya başladılar. Sıra bana geldiğinde yerime oturup heyecanla yazacağım anı bekledim. Salonda görevli olan kişiler çok sıcakkanlı idiler bu yüzden daha rahat geçti diyebilirim. Önde oturan bir arkadaşa kura ile yazacagımız metni çekt08.09.2023 14:26
-
denizetas61
Trabzon Adliyesi Zabıt Katipliği Mülakatını Kazandım ve Atandım
Merhaba öncelikle klavye çalışmamı burada yapmama rağmen ilk defa keşfettim burayı her neyse. Kpss sınavınan sonra daktilo belgemi aldım ve hemen klavye çalışmalarına başladım. Normalde Q klavye ile 90-100 kelime yazıyordum. 2 haftalık çalışma ile 130 ila 140 kelime bandına çıktım.Klavye Sınavı 6 Haziran günü klavye sınavına girdim. Sınav esnasında biraz heyecanlıydım ve bu da sonuca yansıdı. Ortala08.01.2024 17:52
-
kelebek0234
Adıyaman Adliyesi Klavye Sınavı
Katiplik için Adıyaman'a başvurmuştum. Komisyon tarafından sabah saat 09.00 da adliye önünde olmam gerektiği belirtildi. Saat 13.00 da listede adım okundu ve sınav salonunun önüne çağrıldım listeler KPSS sınav notuna göre ayarlanıyordu. Sınav salonuna 7 F klavye ve 7 Q klavye olmak üzere toplamda 14 kişi olarak içeri alındık. İçeri de bir adliye başkanı 2 tane komisyon katibi ve yazı işleri müdürü var06.09.2023 22:22
-
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
ben ataberki bu sitede tanıdım. sabah akşam konuştuk sohbet ettik.hayallerimizden hedeflerimizden konuştuk.atanmayı herkes gibi o da çok istiyordu ve çok başarılıydı. sürekli ikimiz de atanacağız diyordu.ben çok kindarım sen atanır ben atanamazsam karşında beni bulursun diyordu:)) canım ata'm senin için atanacağım sana söz veriyorum güçlü olup çalışacağım hiçbir zaman senin kadar iyi yazamasam da bu ça11.02.2023 11:41
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin