Trabzon Adliyesi Zabıt Katipliği kazanmak!!!
Herkese merhabalar.
kısaca geçirdiğim süreçten bahsedeceğim.
lisede ve üniversitede adalet bölümü mezunuydum. mülakata ilk girişimdi. kpss puanım ise 77
herkesin torpilsiz olmaz dediği bir süreçti bende başlarda böyle düşünüyordum fakat böyle olması beni yıldırmadı daha çok çalışmak için hırslandırdı. sabahın erken saatlerinden gece 12lere kadar klavye çalıştım. 150leri görmüşken sınavda heyecan yaptığım için 142 kelime 130 net doğru yaptım. daha az yazdığımı düşünsemde bu sayıyı görmek beni çok mutlu etmişti. kişilik olarak oldukça heyecanlı ve dikkati dağınık biri olarak benim için çok zordu klavye sınavına girmek. Elhamdülillah sınavda bu neti görebildim. Mülakat için ise çok daha heyecanlıydım neredeyse 1 ay öncesinden çalışmaya başlamıştım günler yaklaştıkça kendimi sakinleştirmekle uğraştım. çokça yorucu bir süreçti. elimden geleni yaptığımı bilerek mülakata gittim çok şükür komisyon başkanım neşeli biriydi hafif şakalarla sorularla gerginliğimi atmama yardımcı oldu diyebilirim. sorulan soruların 1 tanesi hariç hepsine doğru cevap verdim ve mutlu bir şekilde çıktım adliyeden. Bu süreçte Allahın adaletine güvenimi hiç yitirmedim. herkes torpil dedi ben Allah dedim Elhamdülillah sonuçlar açıklandı ve atandığımı öğrendim. ilk girişim olduğu için çok az emek vermişim gibi görünsede aslında liseden itibaren bu meslek için hazırlanan biri olarak çok yorucu geçti ama değdi. Rabbim isteyen azim eden kimsenin hakkına girmeyen herkese atanmayı başarmayı nasip etsin. Çalışın Hakkınızı Allaha teslim edin arkadaşlar nasibinizde varsa o sizi er geç buluyor. herkese başarılar diliyorum. Klavye online ailesinede ayrıca çok teşekkür ediyorum...
Diğer İçerikler
-
Nisasvnc
Balıkesir adliyesi zabıt katipliği
Öncelikle merhaba benim şansım ilk kez başvurup ve ilk başvurumda sınavı ve mülakatı geçmem sanırım . ilk başlarda çok motive değildim ama kursa gidip benden daha iyi yazan arkadaşlarımı görünce bende yapabilirim diye kendimi motive etmiş olabilirim :) .Klavye sınavına girdiğimde aşırı heyecan yapmıştım ilk otuz saniyede parmaklarımı klavyeye oturtamamıştım ama 116 net puanla barajı geçtiği03.11.2023 17:20
-
ahme0tcan
2023 İzmir Zabıt ve İcra Katipliği Mülakatta Neler Yaşadım?
Sizlere önce benim nasıl çalıştığımı söyleyeyim, ben Hatay'dan ilk defa İzmir gibi bir yerde başvuru yaptım. ne olup olmadığı konusunda bilgim yoktu. Yani sadece başvuruyu yapabileceğim yeri biliyordum internet sitesi olarak onun dışında adli daha hayatımda bile görmemiştim İzmir adliyesini, başvuru yaptım ve Hatay'dan zorunlu şekilde geldiğim dönemde girmiş olduğum işten bu katiplik için bir buçuk ay12.06.2023 21:30
-
aleynaogut
Bir Senelik Emeğimin Karşılığını Nasıl Aldım ve Neler Yapıp Atandım.
Öncelikle çalışmaya yeni başlayan ve kazanıp anıları okumaya gelen arkadaşlara selam olsun. Benim adım Aleyna ÖĞÜT burada klavye çalışmaya başlayan arkadaşlara örnek olsun diye yazıyorum umarım bazı arkadaşlara bir şeylerin farkındalığını yaşatırım. Arkadaşlar ben üniversite sınavında mezuna bıraktım ve KPSS olduğunu öğrendim yazın iki ay çalıştım ve sınava girdim puanım 76ydı ve benim i�28.10.2023 23:10
-
puanija
İcra Katibiniz Hizmete Hazır Efenim
4 Ağustos da kazandığımı öğrendiğimde ağlamaktan başka birşey yapmadığım için buradaki anımı güncellemek yeni aklıma geldi. 2019 dan beri girdiğim mülakatlardan en sonuncusunda yüzüm güldü ve kazandım. Rabbim emek veren bekleyen herkese bu sevinci yaşatmayı nasip etsin :) buradan çok arkadaş edindim birbirimize çok destek olduk yine aynı şekilde burada olmaya ve destek isteyenlere destek olmaya devam ede04.10.2023 15:37
-
bbb
İzmir Adliyesi Katiplik sürecim
herkese merhabalar size geçirdiğim süreçten bahsetmek istiyorum lise mezunuyum kpss puanım ise 71 bu yola girmeden önce herkesin torpilsiz referanssız olmaz dediği bir sürece girdim herşeye baştan başlayarak evde kendi çalışmamla 100 üstünü gördükten sonra hızımda artış olması için klavye kursuna katılmaya karar verdim fakat kursun bana faydası dokunmadı kendi bandımın üstünde yazmak için gittiğim kurs01.11.2023 13:16
-
Aylin P.
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Klavye-Mülakat
Elazığ Adliyesi'nde bu sene 2. girişim oldu. Klavye için girişte salonda kalabalığın içinde beklemek zordu ilk girişimde. 10 arlı gruplar halinde F-Q olacak şekilde içeriye almaya başladılar. Sıra bana geldiğinde yerime oturup heyecanla yazacağım anı bekledim. Salonda görevli olan kişiler çok sıcakkanlı idiler bu yüzden daha rahat geçti diyebilirim. Önde oturan bir arkadaşa kura ile yazacagımız metni çekt08.09.2023 14:26
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin