TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

Trolgar

Zabıt Katibi

03.11.2023 16:00
İzmir adliyesi, 1.5 ayda 130 kelime, sonuç: Başarılı.

Bundan 7 ay önce Nisanın henüz ortaları iken ben zaman az kaldı diye Q klavye almıştım ve hatta daha sonrası da aynı sebepten bu alıma yetişemem diye düşünüp motivasyonumu kaybedip başvurmamayı düşünmüştüm. Sadece infaz koruma memuru alımı için hazırlanır, ona atanır daha sonra da daha geniş bir sürede daha iyi hazırlanırım diye düşünmüştüm. Daha sonra Hamza arkadaşımın " Agam bak 1.5 ay var F klavye ile hazırlanırsan 130 a bile çıkarsın ben inanıyorum sana hadi dene hiç yoktan " ve benzeri türlü gazlamaları sayesinde ikna oldum. İlk iş elimde olan q klavyenin tüm tuşlarını söküp F klavyeye göre dizayn etmek oldu. Daha sonra F klavye eğitimleri ile üst sıra , temel sıra ve alt sıra kısımlarını harf yerlerini öğrendim. Bundan sonrasında dünya F klavye şampiyonumuz Celal aşkın hocanın programı ve deneme metinleri ile tüm günümün çalışmekla geçtiği 1.5 aylık sürece girdim. Ortalama 6 7 saat hatta bazı günler 8 9 saate ulaşıyordu çalışmalarım. Günlük ortalama 20 civarı 3 dk lık metin yazdığım, 10 kadar 5 dk lık ve 3 tane da 10 dklık metinler vardı programımda diğer tüm ara egzersizlerin haricinde. Ve son günlere geldiğimizde gerçekten 120-130 bandına yükselmiştim. Sınav günü sınava girdiğimizde çok sakindim, tâ ki bilgisayar başına oturana kadar. Bir anda ellerim titremeye başlamıştı. 30 sn hazırlık kısmında biraz telaş yaptım titreme yüzünden ama yine de iyi kontrol ettim sadece 10 sn kadar sonra biraz daha toparlandım. Çıktığımda 126 kelime yazdığımı gördüm ve kötü sonuç çıkmadığı için gerçekten çok rahatladım. Sözlü mülakat gününe kadar ki 1 aylık sürecimde aşırı çalıştım dersem yalan söylerim, bu da hata diyebileceğim bir şey tabi. Fakat sözlü günü mülakatta çıkan soru klavye çalışırken yazdığımız metinlerden biri olduğu için alan sorusunu bilmiştim. Diğer sorulardan birini daha bildim fakat son soruyu doğru cevaplayamadım. Ama buna rağmen kendimi çok iyi ifade ettim diksiyonum korktuğum gibi bozulmadı ve güzel bir izlenim verdim ve açıkçası kazanmamı tamamen bu sözlü mülakattaki izlenime borçlu olduğumu söyleyebilirim. Bunu okuyan ve ilhama ihtiyacı olan tüm aday arkadaşlarıma tavsiyem şudur ki; torpil var, beni alırlar mı ? , Yetişmez ki, yapamayabilirim gibi düşüncelere girmeyin, sadece çalışın. Çalışmak karşılığı mutlaka bir gün verilen birşey, ben buna inanıyorum. Benimle birlikte emek verip atanan tüm meslektaşlarıma meslek hayatımızda başarılar diliyorum, sınava hazırlanan, gecesini gündüzüne katan tüm adaylara da güzel sonuçlar ve başarılı yazısını görmenin nasip olmasını diliyorum. 🙏

Yorumlar
  • 04.01.2025 09:37

    Selmafm

    Çaylak

    celal hocanın programına nereden ulaşabilirim yardımcı ol

Diğer İçerikler
  • Şeyma07

    Şeyma07

    Çanakkale Adliyesi Katiplik Sürecim
    Herkese merhabalar, ben Çanakkale adliyesinde ilk kez klavye mülakatına girdim. Öncelikle sabah klavyeye göre sıraya girdik öncelikle f klavye aldılar sonra q klavye kullananlar girdi ben f klavye idim onar onar alınıyordu herkes ben 2. 10 daydım sınav klavyesini aynısı ile klavye öğrenmiştim ben ama sınavdaki daha yumuşak tuşluydu ama sorun olmadı klavye sesi asla duymadım sınav esnasında sakin sakin yazdım. Y

    20.09.2023 11:31

  • ⚡Herensuge ⚡

    ⚡Herensuge ⚡

    Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi
    Katiplik mülakatını Bursa’da Uluyol adliyesinde girdim sınav D kapısından girilip zemin katta beklememiz istendi, sınavın bulunduğu koridor biraz dardı ve mahkeme salonu da bulunuyordu. Mülakata alınmayı beklerken sınava yazdığımız kelime sayısına göre alınacağımı bildirip yoklama aldılar. Mülakata giderken siyah kumaş pantolon ve siyah ceket giydim, ayakkabı olarak da siyah çok yüksek olmayan önü ve a

    06.09.2023 23:03

  • ✪ MY ✪

    ✪ MY ✪

    Anılar, Anılar...
    Anılar, anılar, şimdi gözümde canlandılar. Güzel bir şarkının sözleriyle başlamakta güzel...Benim için Katip Online sanırım nasıl sabırlı olunur? Sorusunun bir cevabıydı... :)Anlatılacak o kadar çok anım, anlatacak o kadar güzel dostluklarım olduki hepsini anlatmaya kalksam sayfalara sığdıramayız. Evvela her konuda bir abi gibi yanımda olan Erdem hocama canı gönülden saygı ve sevgilerimi sunuyorum.Heyy

    12.05.2022 19:57

  • ⚔️YUSUFF⚔️

    ⚔️YUSUFF⚔️

    Kazandımm..Muş Adliyesi Baştan Sona Serüven...
    Üniversite bitti sınava çalışmam gerekiyordu bazı nedenlerden dolayı önlisans sınavına giremedim. Tüm her şeyimi kpss ortaöğretim sınavına verdim. çok da iyi çalıştım ama bazen olmayınca olmuyor. Nasibinde bir şey yoksa istediğin kadar çalış hiç önemi yok. Sınavda rahatsızlanıp çok erken çıkmama rağmen 72 puan aldım çok üzülmüştüm ama toparlıyor insan. Tek çarem vardı oda zabıt katipliği d

    30.09.2023 01:26

  • Vangokyo

    Vangokyo

    Trabzon Adliyesi Zabıt Katipliği kazanmak!!!
    Herkese merhabalar. kısaca geçirdiğim süreçten bahsedeceğim. lisede ve üniversitede adalet bölümü mezunuydum. mülakata ilk girişimdi. kpss puanım ise 77herkesin torpilsiz olmaz dediği bir süreçti bende başlarda böyle düşünüyordum fakat böyle olması beni yıldırmadı daha çok çalışmak için hırslandırdı. sabahın erken saatlerinden gece 12lere kadar klavye çalıştım. 150leri görmüşken sınavda heyec

    12.10.2023 15:39

  • şeymanurrrr

    şeymanurrrr

    Erzurum Adliyesi Katiplik Sürecim
    Merhaba, Erzurum adliyesine zabıt katipliği için başvuruda bulundum ve sizinle bu anımı paylaşmak istedim :) ilk olarak söylemeliyim ki gerçekten korkulacak hiçbir şey yokmuş komisyon gayet anlayışlı ve sakinleştirmeye yönelik sohbet ettiler. sınav yeri hüseyin turgut eğitim merkeziydi bu konuda şanslıydım çünkü evime çok yakındı ve ben yürüyerek gittim ( yol masrafım olmadı en azından ;D ) konferans sa

    08.09.2023 20:10

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43