İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
Merhabalar. İstanbula şehir dışından geldiğim için mülakat günü epey heyecanlıydım. Sabah ilk grupta girdim mülakata. Kapıdan içeri girdiğim andan itibaren her hareketimi not alan bir komisyon vardı karşımda. Derin bir nefes alıp kendimden emin bir şekilde karşılarına geçip bekledim ve müsaade ettikleri zaman oturdum sonrasında bi nebze de olsa rahatlamıştım. Kendimi tanıtıp nereden geldiğimi söyledikten sonra bana burada nasıl geçineceğimi sordular kardeşim orada yaşadığı için birlikte yaşayacağımız belirttim. Önlerinde daha önce gönderdiğimiz aday bilgi formunda Adalet Bakanlığı bünyesinde başvurduğumuz sınavlar vardı. Bana Zabıt katipliğinde kaç yazdığımı sordular söylediğimde ise neden icrada daha fazla yazdın dediler. Ben de onlara klavyeyi telefona bağlayarak çalıştığımı, ilk defa sınav anında bilgisayardan yazdığımı ve bu yüzden adaptasyon sorunu yaşadığımı söyledim. İcra katipliğine daha sonra girdiğim için biraz daha rahatlamıştım ve sınavda 145 net yazdım. Klavyenin yumuşaklığı çalıştığım klavyeye benzer olduğu için de hemen adapte olabildim. Mülakatta 5 soru yönelttiler 5'ini de yanıtladım ama yanlış anlaşılmasın kazanmak için soruların tamamını bilmek gerekmiyor ben sadece tamamı bildiğim yerden geldiği için kendimi daha fazla ifade etme fırsatı buldum ve kazandım. Emek veren herkese nasip olsun ben imkansızlığa rağmen kazandım siz elinizdeki imkanı en iyi şekilde değerlendirin karşılığını elbet alacaksınız.
-
Iamalperencelik
İKM
🫂
-
Esmabenn
Çaylak
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz
Diğer İçerikler
-
nur2645
Eskişehir Zabıt Katipliği Sınav Deneyimi
2018 yılında Eskişehir'de zabıt katipliği için başvurdum. Klavye sınavı üniversitenin bilgisayar laboratuvarında yapıldı. Sınava yaklaşık 50 kişilik gruplar halinde girdik. Sandalye masa konforu gayet iyiydi. Klavye sesi yoğundu beni rahatsız etmedi ama rahatsız olan çok kişi vardı. Mülakatta ise komisyonun tavrı iyiydi, sanırım 3 soru sormuşlardı. Soruları zarftan secmistik, tamamını bildim. Son olarak k20.09.2023 20:52
-
kaft37
Kastamonu Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
zabıt katipliği için uygulama sınavına kastamonu adliyesinde girmiştim. uygulama sınavı için 2. katta bulunan sınav odasının olduğu koridorda toplandı bütün adaylar. adaylar kpss puan sıralamasına göre isimleri okunarak sınav odasının önüne alındı. bütün adaylar imza atarak sınav odasında istediği bilgisayara geçtiler. ortalama 25 30 bilgisayar vardır. sınav odası diğer adliyelere göre gayet iyiydi.s09.09.2023 20:21
-
Vangokyo
Trabzon Adliyesi Zabıt Katipliği kazanmak!!!
Herkese merhabalar. kısaca geçirdiğim süreçten bahsedeceğim. lisede ve üniversitede adalet bölümü mezunuydum. mülakata ilk girişimdi. kpss puanım ise 77herkesin torpilsiz olmaz dediği bir süreçti bende başlarda böyle düşünüyordum fakat böyle olması beni yıldırmadı daha çok çalışmak için hırslandırdı. sabahın erken saatlerinden gece 12lere kadar klavye çalıştım. 150leri görmüşken sınavda heyec12.10.2023 15:39
-
kelebek0234
Adıyaman Adliyesi Klavye Sınavı
Katiplik için Adıyaman'a başvurmuştum. Komisyon tarafından sabah saat 09.00 da adliye önünde olmam gerektiği belirtildi. Saat 13.00 da listede adım okundu ve sınav salonunun önüne çağrıldım listeler KPSS sınav notuna göre ayarlanıyordu. Sınav salonuna 7 F klavye ve 7 Q klavye olmak üzere toplamda 14 kişi olarak içeri alındık. İçeri de bir adliye başkanı 2 tane komisyon katibi ve yazı işleri müdürü var06.09.2023 22:22
-
pikaçuu
Niğde Adliyesi Zabıt Katipliği Mülakat Süreci
merhaba arkadaşlar. Ben niğde adliyesinde zabıt katipliği sürecini geçirmiş ve hala şu dönemlerde mülakat sonucu bekleyen bir adayım, umarım siz bunları okurken ben atanmış bir zabıt katibi olurum diyerek anılarımı sizlerle paylaşmak istiyorum umarım sizlere faydalı satırlar paylaşabilirim.öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki çok uzun bir süreç arkadaşlar bunu bilerek ve farkında olarak yola çıkarsanı09.09.2023 00:03
-
ümrannn
Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için07.09.2023 14:29
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin