TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

Sinem.

Çaylak

08.09.2023 17:48
Adıyaman Adliyesi

Merhaba. Asrın felaketinin yaşandığı şehirlerden biri olan Adıyaman'da sınava girdim.Depremi bizzat yaşamış ve yakınlarını kaybeden biri olarak bu süreç benim için çok zordu. Hem imkanlarımız kısıtlıydı hemde psikolojik olarak zor bir dönemdi.Yinede kendi imkanlarımız doğrultusunda telegramda tanışıp arkadaş olduğumuz kişilerle ve bazı arkadaşlarımızın hocaları eşliğinde okullardan izin alarak katip online sitesinden düellolar yaptık:) ve bi nebzede olsa heyecanımızı azalttık. Başvuru sürecine gelecek olursak cte ve icra katipliğine alım sayısının düşük olduğu yerlere başvurduğum için sadece Adıyaman Adliyesi zabit katipliği sınavına girmeye hak kazandım. Uygulama sınavı gününden 1 hafta önce bizden 2 fotoğraf, transkript, kimlik fotokopisi ve sabıka kaydı istendi. Sınav günü ise herkes saat 8'de orda olsun ve sadece kimliklerimizi alıp gitmemize dair mesaj geldi. Kulak tıkacı, kendi klavyemiz, sandalye altına puf gibi şeyleri götürmemize izin verilmedi. Herkes bahçede bekledi ve puan sıralamasına göre içeriye alındık. Bana saat 2 veya 3 gibi sıra geldi. Uzunca bir süre beklemek hem yorucu hem stresli oldu. Öğle arasındada sistem bozulduğu içinde ayrıca bekledik. Sınav ortamına 10 Q 10 F olmak üzere 20 kişi içeriye alındı. Sandalye klavye ekran çok güzeldi. Abartıldığı kadar ses yoktu. Hata ben yazarken çok odaklandım sanırım hiç duymadım ses. Sınava 340 küsür kişi başvurmuştu alim sayısı ise 54 idi. Sözlü mülakata hak kazanan kişi sayısı ise 162 olması gerekirken 144 kişi oldu ve 90 ile kapattı. Sözlü mülakat günü 2 güne bölünmüştü ve klavyede yazılan net sayısına göre 1. Gün veya 2. Gün girildi. Sözlü mülakat gününde yine net sayısına göre mübaşirin listeden ismimizi söylemesiyle içeriye alındık. İçeride 3 komisyon üyesi vardı. Komisyon başkanı fanustan bir kağıt seçmemi istedi ve sayıyı söyledikten sonra oturmami söyledi ve sözlü mülakat başlamış oldu. Ciddi bir ortam söz konusuydu ve bazı arkadaşların anlattığı gibi sohbet havasında geçmedi. Kendimi tanıtmamı istediler ardından 3 soru soruldu. Benim katiplik sürecinde yaşadıklarım böyle oldu :) Umarım emeklerimin karşılığını alır ve atanirim. Bu süreçte emek veren herkesin kazanması dileğiyle..

Yorumlar
  • 06.02.2025 22:50

    Bukettt33

    Çaylak

    atandın mı

Diğer İçerikler
  • kaft37

    kaft37

    Kastamonu Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
    zabıt katipliği için uygulama sınavına kastamonu adliyesinde girmiştim. uygulama sınavı için 2. katta bulunan sınav odasının olduğu koridorda toplandı bütün adaylar. adaylar kpss puan sıralamasına göre isimleri okunarak sınav odasının önüne alındı. bütün adaylar imza atarak sınav odasında istediği bilgisayara geçtiler. ortalama 25 30 bilgisayar vardır. sınav odası diğer adliyelere göre gayet iyiydi.s

    09.09.2023 20:21

  • no:81

    no:81

    Düzce Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
    Düzce adliyesi icra katipliği için başvuru yapmıştım. Uygulama sınavının olduğu gün başka bir komisyonda da sınavım olduğu için erteleme dilekçesi yazdım. Hiçbir sıkıntı olmadan sınav günüm başka bir güne ertelendi. Başka bir şehir olduğu için 1 gün önceden gitmek istedim. Adliyeye yakın bir yerde günlük apart tuttum. Ekonomik olarak gayet ideal bir şehir. Sınav günü, küçük bir şehir olduğu

    09.09.2023 20:22

  • siriusblack

    siriusblack

    İSTANBUL ÇAĞLAYAN ADLİYESİ KLAVYE SINAVI
    Merhabalar, ben de ilk kez Çağlayan adliyesinde klavye sınavına girdim. Gerek salonun genişliği gerekse sandalye, bilgisayar, klavyenin rahatlığıyla klavye mülakatı keyifli geçti diyebilirim. Önce Adliyenin C kapısında zemin katta bekledik daha sonra aday numaraları okundu ve kimlikle beraber yukarı çıktık. Çok sayıda başvuru olması sebebiyle uzun süre bekleyerek sınava girebildim. 3. katta oldu sınav ve salon

    06.09.2023 22:15

  • MelihOzaslan

    MelihOzaslan

    Başarısızlık Hikayesi :)
    Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlıs

    04.01.2024 14:59

  • ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
    ben ataberki bu sitede tanıdım. sabah akşam konuştuk sohbet ettik.hayallerimizden hedeflerimizden konuştuk.atanmayı herkes gibi o da çok istiyordu ve çok başarılıydı. sürekli ikimiz de atanacağız diyordu.ben çok kindarım sen atanır ben atanamazsam karşında beni bulursun diyordu:)) canım ata'm senin için atanacağım sana söz veriyorum güçlü olup çalışacağım hiçbir zaman senin kadar iyi yazamasam da bu ça

    11.02.2023 11:41

  • Kübraaa7

    Kübraaa7

    Antalya ve Gaziantep Adliyesi Katiplik Serüvenim
    Merhabalar.. Ben 2021 yılında hem Gaziantep hem Antalya adliyesinde klavye mülakatlarına girdim. 2020 de klavye çalışmalarına başlamıştım. Tam 1 yıl sürekli klavye çalıştım. Atanmayı herkes gibi bende çok istiyordum, adalet mezunu olduğum için kpss ile bir yerlere giremiyordum. 1 yıllık çalışmanın sonucunda evde 200 kelimelere kadar çıkmıştım. Maalesef sınav anında ilk defa girdiğim için ellerim titr

    09.09.2023 21:03

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43