TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

Leyla33

Çaylak

08.09.2023 17:00
Manavgat Zabıt Katipliği Mülakat Sürecim

Merhaba zabıt katipliği mülakatına 3. Girişim daha önce farklı şehirleri denemiştim öncelikle sabah 9 gibi toplandık isimler okundu KPSS puan sıralamasına göre grup grup almaya başladılar sanırım 10 yada 15 er gruplar şeklinde idi aslında benim sırama çok vardı ama küçük bir bebeğim olduğu için memura rica ettik üçüncü yada dördüncü grupta girdim mülakata ortam iyiydi ses vs yoktu klavyeler gayet iyiydi yumuşaktı öyle ses gürültü yoktu sayaç başladı ve yazdık daha sonra süre bitince kağıtlarımız çıktı imza attık kağıtlarımız bizlerde kaldı çıktım lakin kağıtta yazanla benim saydığım kelime arasında 7 tane eksik vardı kağıtta 134 kelime yazmış gözükürken aşağıda doğru kelime sayısı 126 yazıyordu itiraz etmeye zamanım yoktu çünkü başka bir ilde icra katiplik mülakatına girecektim ortalama 10 gün sonra sonuçlar açıklandı


sözlü mülakat günü biraz geciktim İstanbul’dan geliyorduk ama bir sorun olmadı klavye sıralamasına göre çağrıldı 10 arlı grup şeklinde ben ikinci onlu gruptaydım ortalama komisyonun önüne çıkma sürem 2 saati buldu baya bekledik her neyse sıra bana geldi girdim içeri selamı verdim kendimi tanıttım ancak komisyon biraz soğuktu ikametgahımı farklı bir ilde olmasına çok takıldılar bide eşimin memur olmasına ortalama 4 soru sordular ikisini yanıtladım ikisine yanlış cevap verdim genel kültürle ilgili hiç soru sorulmadı sadece mesleki sorular sordular ortalama 4-5 dakika anca durdum bide benim girdiğim saatte öğle arasına bi 20 dakika var yada yoktu o yüzden çok hızlı bir şekilde çıktım sonuç bekliyorum umarım güzel haberler almak dileğiyle ☺️

Yorumlar
  • 09.11.2024 10:24

    Orijinalolsun

    Çaylak

    sonuç ne oldu yazmamışsınız?

Diğer İçerikler
  • ümrannn

    ümrannn

    Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
    Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için

    07.09.2023 14:29

  • pikaçuu

    pikaçuu

    Niğde Adliyesi Zabıt Katipliği Mülakat Süreci
    merhaba arkadaşlar. Ben niğde adliyesinde zabıt katipliği sürecini geçirmiş ve hala şu dönemlerde mülakat sonucu bekleyen bir adayım, umarım siz bunları okurken ben atanmış bir zabıt katibi olurum diyerek anılarımı sizlerle paylaşmak istiyorum umarım sizlere faydalı satırlar paylaşabilirim.öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki çok uzun bir süreç arkadaşlar bunu bilerek ve farkında olarak yola çıkarsanı

    09.09.2023 00:03

  • emrekole

    emrekole

    Çankırı Adliyesi Mülakat
    sınav yerine 10 ar kişilik gruplarla aldılar sınav odasının önünde herkes ailesi ile bekleyebiliyor ve görevli 10 kişinin ismini okuyor şansınıza göre geç veya erken girebilirsiniz normal kıyafet giymiştim kendi klavyenizi veya minder vs. götürmek yasak sandalye normal masa sandalyesiydi km720 klavyeydi güzel klavye yumuşak dı yazma bittiği anda sonucunuz kağıt olarak size veriliyor sözlü mülakat günü yü

    09.09.2023 20:07

  • trolgar

    trolgar

    İzmir adliyesi, 1.5 ayda 130 kelime, sonuç: Başarılı.
    Bundan 7 ay önce Nisanın henüz ortaları iken ben zaman az kaldı diye Q klavye almıştım ve hatta daha sonrası da aynı sebepten bu alıma yetişemem diye düşünüp motivasyonumu kaybedip başvurmamayı düşünmüştüm. Sadece infaz koruma memuru alımı için hazırlanır, ona atanır daha sonra da daha geniş bir sürede daha iyi hazırlanırım diye düşünmüştüm. Daha sonra Hamza arkadaşımın " Agam bak 1.5 ay var F

    03.11.2023 16:00

  • onparmakdegilim

    onparmakdegilim

    Sonunda Oldu..! (Zonguldak Adliyesi)
    Geçen sene 116 kelime yazıp garanti dediğim mülakata çağrılmadım, her nasip vaktine esirdir. Normal şartlarda 140-150 yazan parmaklarım bu sene de heyecana yenik düştü ve 30 yanlış ile 103 kelimeyi zor yazabildim. Sınavdan ağlayarak çıktım desem yeridir. Meğerki ne çok bel bağlamışım bu sınava ben ama bu kez OLDU! 103 kelime ile giremem dediğim mülakata çağrıldım bu sene ben. Tekrar diyorum her nasip vak

    29.09.2023 18:50

  • ⚔️YUSUFF⚔️

    ⚔️YUSUFF⚔️

    Kazandımm..Muş Adliyesi Baştan Sona Serüven...
    Üniversite bitti sınava çalışmam gerekiyordu bazı nedenlerden dolayı önlisans sınavına giremedim. Tüm her şeyimi kpss ortaöğretim sınavına verdim. çok da iyi çalıştım ama bazen olmayınca olmuyor. Nasibinde bir şey yoksa istediğin kadar çalış hiç önemi yok. Sınavda rahatsızlanıp çok erken çıkmama rağmen 72 puan aldım çok üzülmüştüm ama toparlıyor insan. Tek çarem vardı oda zabıt katipliği d

    30.09.2023 01:26

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43