Başarısızlık Hikayesi :)
Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlısı bu denir herhalde. bu yıl gelirse eğer tekrar çalışıp girmeyi düşünüyorum. umarım iyi olur bu da böyle bir anımdı :) :)
-
Nonamee
Çaylak
inşallah kazanırsın en önemli şey pes etmemek ve insanın kendisine olan güvenini kaybetmemesi bence bu kazanmanın yarısı :)
-
MuhammetErol
Çaylak
kardeşim sıkma canını sen yap yapacağını her şey olacağına varır :)
-
OTOBAN FARESİ(106)
Çaylak
:(
-
Alperen Özcan
Çaylak
Çok haklısın
-
Jasmin
Çaylak
bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm
Diğer İçerikler
-
Kübraaa7
Antalya ve Gaziantep Adliyesi Katiplik Serüvenim
Merhabalar.. Ben 2021 yılında hem Gaziantep hem Antalya adliyesinde klavye mülakatlarına girdim. 2020 de klavye çalışmalarına başlamıştım. Tam 1 yıl sürekli klavye çalıştım. Atanmayı herkes gibi bende çok istiyordum, adalet mezunu olduğum için kpss ile bir yerlere giremiyordum. 1 yıllık çalışmanın sonucunda evde 200 kelimelere kadar çıkmıştım. Maalesef sınav anında ilk defa girdiğim için ellerim titr09.09.2023 21:03
-
⛵ DENİZ KIZI ⛵
Mersin Adliyesi Zabıt Katipliği Deneyimi
Mersin adliyesine zabıt katipliği için 2. başvuruşum. F ve Q klavye olmak üzere iki güne ayrıldı gruplar. isim sırasına göre sırayla içeri alındı. içeride zabıt katibi adaylarının yanı sıra katipler ve komisyon üyeleri de bulunmaktaydı. Gayet sıcak ve samimi bir ortam mevcut. Sandalyeler masaya göre maalesef bir tık kısa kalıyordu ancak yanınızda minder vs getirmenize izin veriliyor. Herkesin hazır olmas�07.09.2023 07:29
-
Yaralı Yüz
İzmir Adliyesi Zabıt - İcra ve Erzurum CTE Katipliği
Merhaba.İzmir Adliyesi Zabıt Katipliğinde 151-1 , İzmir İcra da ise 151-2 yazdım.Erzurum Adliyesinde ise 153-1 yazdım.İzmir İcra mülakatında 9-10 a yakın soru soruldu ve 8 tanesine tam cevap verdim. Aslında mülakatım güzel geçmişti, komisyon olumlu gibiydi ve klavyemde iyiydi aslında ama biraz puan girdi sanırım devreye 4.yedekte kaldım.Zabıt mülakatı ise 2 soru soruldu doğru bildim lakin biraz kısa sürdü.Er03.11.2023 19:20
-
Faruk Yurt⚡️
Konya Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
Konya adliyesinde sınava girdim, adliyeye sınav saatinden yarım saat önce gittim bunun sebebi sıranın çok olacak olmasıydı. Bizi yemekhaneye çıkardılar ve orada beklettiler yaklaşık otuz kişi olarak sınava aldılar. Sınava giderken yanımda da bir yastık götürdüm bunun sebebi sandalyenin kısa olup benim yazmamı etkileyebilecek olması ama götürdüğüm yastığı kullanmama gerek kalmadı çünkü tam boyuma gö07.09.2023 19:31
-
bilgekunduz_33
Gaziantep Adliyesi Katiplik Anısı
Merhabalar katiplik icin başvurular e-devletten yapılmakta olup başvuru ile uygulama arası 1 buçuk ay kadar sürer Kpss puan sıralamasına göre alınacak sayınn 20 katı uygulamaya çağrlır lise önlisans lisans mezunları başvurabilir ve genelde uygulama sınavına bir hafta kala uygulamada çıkacak metinler yayınlanır (30 ile 70 arasında metin) katiplik uygulama sınavı adliyede yapılmaktadır bu yıl 200 kişi alına08.09.2023 23:47
-
aleynaogut
Bir Senelik Emeğimin Karşılığını Nasıl Aldım ve Neler Yapıp Atandım.
Öncelikle çalışmaya yeni başlayan ve kazanıp anıları okumaya gelen arkadaşlara selam olsun. Benim adım Aleyna ÖĞÜT burada klavye çalışmaya başlayan arkadaşlara örnek olsun diye yazıyorum umarım bazı arkadaşlara bir şeylerin farkındalığını yaşatırım. Arkadaşlar ben üniversite sınavında mezuna bıraktım ve KPSS olduğunu öğrendim yazın iki ay çalıştım ve sınava girdim puanım 76ydı ve benim i�28.10.2023 23:10
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin