Başarısızlık Hikayesi :)
Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlısı bu denir herhalde. bu yıl gelirse eğer tekrar çalışıp girmeyi düşünüyorum. umarım iyi olur bu da böyle bir anımdı :) :)
-
Nonamee
Çaylak
inşallah kazanırsın en önemli şey pes etmemek ve insanın kendisine olan güvenini kaybetmemesi bence bu kazanmanın yarısı :)
-
MuhammetErol
Çaylak
kardeşim sıkma canını sen yap yapacağını her şey olacağına varır :)
-
OTOBAN FARESİ(106)
Çaylak
:(
-
Alperen Özcan
Çaylak
Çok haklısın
-
Jasmin
Çaylak
bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm
Diğer İçerikler
-
GÖKMEN BEKTAŞ
Trabzon Adliyesi Katiplik Sınavı Hakkında
Öncelikle bütün sınava girecek olan arkadaşlarımızla iyi şanslar diliyorum.Hakkınızda hayırlısı olsun. Emeğiniz olanın karşılığını alın emeğiniz yoksa kimsenin hakkına girmeyin.Toplamda 5 kere katiplik sınavına girmiş biri olarak sizlere birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum.İlk olarak bulunduğunuz şehrin klavye türüne bakınız sınavda klavye türü farklı olursa sizi çok etkiler.Heyecan yapmalık bi20.09.2023 10:02
-
salihatutar
İlk Girişimde Kazanmakk ( Cizre Adliyesi Zabıt Katibi)
merhabalar herkese:) benim olay tamamen belkide hırsımdı adalet kazanıp gidemedim bende bu yola giriştim kpssden yeterli puan aldım ve başladım klavyeye q dan devam ettim elim daha yatkındı diye ama siz öyle düşünmeyin f den başlayın kısa süre içinde hızlanma ve q yazanlara göre daha yüksek yazarsınız. klavye serüvenimde baya zorlandım dediğim gibi q klavyeden devam ettim yükselme hemen olmuyor uzun sürü26.10.2023 14:49
-
EKİNCİKATİP
İzmir Adliyesi Zabıt ve İcra katipliği Deneyimi
Sınava çalışırken kendimi fazlasıyla kasıp yüksek klavye sesleriyle çalıştım, buna kesinlikle gerek yok çünkü sınav esnasında kendi klavye sesinizi bile duyabiliyorsunuz. Ortalama 70-80 kişi sınava giriyor aynı anda heyecanlı ortam tabii ki fakat gerilecek bir ortam değilmiş, klavye çeşidi km-720 yumuşak klavyeydi. Sınav metni gelmeden önce 30 saniye test aşaması oluyor ve sonra görevliler sınavın başla13.06.2023 00:16
-
✪ MY ✪
Anılar, Anılar...
Anılar, anılar, şimdi gözümde canlandılar. Güzel bir şarkının sözleriyle başlamakta güzel...Benim için Katip Online sanırım nasıl sabırlı olunur? Sorusunun bir cevabıydı... :)Anlatılacak o kadar çok anım, anlatacak o kadar güzel dostluklarım olduki hepsini anlatmaya kalksam sayfalara sığdıramayız. Evvela her konuda bir abi gibi yanımda olan Erdem hocama canı gönülden saygı ve sevgilerimi sunuyorum.Heyy12.05.2022 19:57
-
Faruk Yurt⚡️
Konya Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
Konya adliyesinde sınava girdim, adliyeye sınav saatinden yarım saat önce gittim bunun sebebi sıranın çok olacak olmasıydı. Bizi yemekhaneye çıkardılar ve orada beklettiler yaklaşık otuz kişi olarak sınava aldılar. Sınava giderken yanımda da bir yastık götürdüm bunun sebebi sandalyenin kısa olup benim yazmamı etkileyebilecek olması ama götürdüğüm yastığı kullanmama gerek kalmadı çünkü tam boyuma gö07.09.2023 19:31
-
Apollon
Bursa Adliyesi Katiplik Süreci
Bursa Komisyonu klavye uygulama sınavı ''Hamitler toki mesleki ve teknik anadolu lisesi''nde icra edildi.Tam emin olmamakla birlikte 15-20 kişilik gruplarla sınıflara girildi.Kendi klavyemi götürmedim ( Buna izin verilip verilmediği hakkında bilgim yok.)Minder, puf gibi oturmaya yarayan malzeme götürmedim buna izin verilip verilmediği hakkında bilgim yok.Sandalye tipi, klasik yemekhane sandalyesiydi.(Google böyle yazdığ�10.09.2023 11:51
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin