Başarısızlık Hikayesi :)
Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlısı bu denir herhalde. bu yıl gelirse eğer tekrar çalışıp girmeyi düşünüyorum. umarım iyi olur bu da böyle bir anımdı :) :)
-
Nonamee
Çaylak
inşallah kazanırsın en önemli şey pes etmemek ve insanın kendisine olan güvenini kaybetmemesi bence bu kazanmanın yarısı :)
-
MuhammetErol
Çaylak
kardeşim sıkma canını sen yap yapacağını her şey olacağına varır :)
-
OTOBAN FARESİ(106)
Çaylak
:(
-
Alperen Özcan
Çaylak
Çok haklısın
-
Jasmin
Çaylak
bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm
Diğer İçerikler
-
leyla33
Manavgat Zabıt Katipliği Mülakat Sürecim
Merhaba zabıt katipliği mülakatına 3. Girişim daha önce farklı şehirleri denemiştim öncelikle sabah 9 gibi toplandık isimler okundu KPSS puan sıralamasına göre grup grup almaya başladılar sanırım 10 yada 15 er gruplar şeklinde idi aslında benim sırama çok vardı ama küçük bir bebeğim olduğu için memura rica ettik üçüncü yada dördüncü grupta girdim mülakata ortam iyiydi ses vs yoktu klavyeler gayet iy08.09.2023 17:00
-
şeymanurrrr
Erzurum Adliyesi Katiplik Sürecim
Merhaba, Erzurum adliyesine zabıt katipliği için başvuruda bulundum ve sizinle bu anımı paylaşmak istedim :) ilk olarak söylemeliyim ki gerçekten korkulacak hiçbir şey yokmuş komisyon gayet anlayışlı ve sakinleştirmeye yönelik sohbet ettiler. sınav yeri hüseyin turgut eğitim merkeziydi bu konuda şanslıydım çünkü evime çok yakındı ve ben yürüyerek gittim ( yol masrafım olmadı en azından ;D ) konferans sa08.09.2023 20:10
-
siriusblack
İSTANBUL ÇAĞLAYAN ADLİYESİ KLAVYE SINAVI
Merhabalar, ben de ilk kez Çağlayan adliyesinde klavye sınavına girdim. Gerek salonun genişliği gerekse sandalye, bilgisayar, klavyenin rahatlığıyla klavye mülakatı keyifli geçti diyebilirim. Önce Adliyenin C kapısında zemin katta bekledik daha sonra aday numaraları okundu ve kimlikle beraber yukarı çıktık. Çok sayıda başvuru olması sebebiyle uzun süre bekleyerek sınava girebildim. 3. katta oldu sınav ve salon06.09.2023 22:15
-
ronin
Niğde zabıt katipliği Kazandım!
Üniversite bitince kpss çalışmaya başladım yaklaşık 6-7 ay bi çalışma sürem oldu umduğum puanı alamamak beni yormuştu fakat pes etmedim katipliği daha önce duymuştum puanımda yetiyordu biraz araştırdıktan sonra F klavye ile 0 dan çalışmaya başladım Q ile 100-110 yazmama rağmen F den devam ettim yaklaşık 4-5 ay da klavyeye çalıştım öyle aşırı bir şekilde değil güne yayarak çalıştım ki bence kl01.10.2023 13:58
-
☠️MERTİFOX☠️
1.DENEME GAZİANTEP
selamlar ben mert bugün 05.03 .2023 deprem olmasının üstünden 1 ay geçti ve ancak eve girebildik bundan 2 ay önce 3 dakikada 15 20 kelime ile başladığım bu serüvende emeğimin karşılığı olarak 110 140 arası bi basamağa çıktım çoğu arkadaş gibi katipliğe hazırlanıyorum sizlerin anıları bizim yada benim gibi ilk defa sınava girecekler için çok değerli asla anılarınızı yazmaktan çekinmeyin bu sınava05.03.2023 18:04
-
Yaralı Yüz
İzmir Adliyesi Zabıt - İcra ve Erzurum CTE Katipliği
Merhaba.İzmir Adliyesi Zabıt Katipliğinde 151-1 , İzmir İcra da ise 151-2 yazdım.Erzurum Adliyesinde ise 153-1 yazdım.İzmir İcra mülakatında 9-10 a yakın soru soruldu ve 8 tanesine tam cevap verdim. Aslında mülakatım güzel geçmişti, komisyon olumlu gibiydi ve klavyemde iyiydi aslında ama biraz puan girdi sanırım devreye 4.yedekte kaldım.Zabıt mülakatı ise 2 soru soruldu doğru bildim lakin biraz kısa sürdü.Er03.11.2023 19:20
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin