TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

EHG

Çaylak

28.09.2023 21:59
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)


Merhabalar. İstanbula şehir dışından geldiğim için mülakat günü epey heyecanlıydım. Sabah ilk grupta girdim mülakata. Kapıdan içeri girdiğim andan itibaren her hareketimi not alan bir komisyon vardı karşımda. Derin bir nefes alıp kendimden emin bir şekilde karşılarına geçip bekledim ve müsaade ettikleri zaman oturdum sonrasında bi nebze de olsa rahatlamıştım. Kendimi tanıtıp nereden geldiğimi söyledikten sonra bana burada nasıl geçineceğimi sordular kardeşim orada yaşadığı için birlikte yaşayacağımız belirttim. Önlerinde daha önce gönderdiğimiz aday bilgi formunda Adalet Bakanlığı bünyesinde başvurduğumuz sınavlar vardı. Bana Zabıt katipliğinde kaç yazdığımı sordular söylediğimde ise neden icrada daha fazla yazdın dediler. Ben de onlara klavyeyi telefona bağlayarak çalıştığımı, ilk defa sınav anında bilgisayardan yazdığımı ve bu yüzden adaptasyon sorunu yaşadığımı söyledim. İcra katipliğine daha sonra girdiğim için biraz daha rahatlamıştım ve sınavda 145 net yazdım. Klavyenin yumuşaklığı çalıştığım klavyeye benzer olduğu için de hemen adapte olabildim. Mülakatta 5 soru yönelttiler 5'ini de yanıtladım ama yanlış anlaşılmasın kazanmak için soruların tamamını bilmek gerekmiyor ben sadece tamamı bildiğim yerden geldiği için kendimi daha fazla ifade etme fırsatı buldum ve kazandım. Emek veren herkese nasip olsun ben imkansızlığa rağmen kazandım siz elinizdeki imkanı en iyi şekilde değerlendirin karşılığını elbet alacaksınız. 

Yorumlar
  • 28.09.2023 22:34

    Iamalperencelik

    İKM

    🫂

  • 25.05.2025 23:56

    Esmabenn

    Çaylak

    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

Diğer İçerikler
  • yıldızzccc

    yıldızzccc

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Merhaba arkadaşlar Sizinle klavye sınavına ve öncesine dair yaşadıklarımı kısaca anlatmak istiyorum. İlk Q klavyede yazıyordum. Karar verip F ye geçtim. Her gün çok düzenli şekilde program yapıp o programlara uydum. Mesela 2020 zabıt katipliği 1.metni 3 defa yazıp sırasıyla 10 metne kadar 3 dakikalık yazıyordum sonra aynı metinleri 1'er dakikalık sonra 5'er dakikalık yazıyordum. Sesli ortamlarda da ara ara ç

    20.09.2023 12:49

  • eeegle29

    eeegle29

    ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
    Ben katip olmak için senelerimi vermiş biriyim çok güzel arkadaşlıklarım oldu bu sitede bunlardan biride Atacandı . Atacan'ı ben burda tanıdım ve çok pozitif bir arkadaştı ve beni geçtiğinde çok sinirlenirdim ama şimdi diyorum ki olsa da yine geçse. Rahat uyu Atacan dualarımız seninle mekanın cennet olsun. senin hayalini bizler tamamlayacağız Allah'ın izniyle :(

    12.02.2023 12:14

  • Hafsaesra

    Hafsaesra

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    merhaba evet başlık biraz ürkütücü olabilir, fakat çok fazla emek verip de alamamanın sonu bu. İstemeye, yeniden denemeye cesareti kalmamış insanlar. İlk deneyimim Erzurum Adliyesinde oldu. Klavye de 102 doğru yazabilmiştim ve bu da sıralamaya girmem için yeterli gelmemişti. Daha sonra yargıtay ilanı çıktı ve mülakatta elenmiştim. O kadar bekleyişin sonucunun hüsran olması beni çok üzmüştü. Daha sonra ye

    25.10.2023 01:00

  • ümrannn

    ümrannn

    Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
    Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için

    07.09.2023 14:29

  • ronin

    ronin

    Niğde zabıt katipliği Kazandım!
    Üniversite bitince kpss çalışmaya başladım yaklaşık 6-7 ay bi çalışma sürem oldu umduğum puanı alamamak beni yormuştu fakat pes etmedim katipliği daha önce duymuştum puanımda yetiyordu biraz araştırdıktan sonra F klavye ile 0 dan çalışmaya başladım Q ile 100-110 yazmama rağmen F den devam ettim yaklaşık 4-5 ay da klavyeye çalıştım öyle aşırı bir şekilde değil güne yayarak çalıştım ki bence kl

    01.10.2023 13:58

  • bbb

    bbb

    İzmir Adliyesi Katiplik sürecim
    herkese merhabalar size geçirdiğim süreçten bahsetmek istiyorum lise mezunuyum kpss puanım ise 71 bu yola girmeden önce herkesin torpilsiz referanssız olmaz dediği bir sürece girdim herşeye baştan başlayarak evde kendi çalışmamla 100 üstünü gördükten sonra hızımda artış olması için klavye kursuna katılmaya karar verdim fakat kursun bana faydası dokunmadı kendi bandımın üstünde yazmak için gittiğim kurs

    01.11.2023 13:16

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43