Trabzon Adliyesi Katiplik Süreci
Merhabalaaar, trabzon adliyesinde klavye mülakatına girdim ilk girişimdi heyecanım hiç yoktu ama ortamdan sebep istemsizce heyecanlanmışım ve bu parmaklarıma ve performansına yansımış. Gruplar halinde girdik ve herkes klavye türüne göre oturdu. deneme yazısından sonra sınav ekranı açıldı ve yazmaya başladık ben evde fazla sesle çalıştığım için sınavda çok sessiz ortam gelmişti ve ellerim heyecandan titremeye ve terlemeye başladı. 3 dk 3 sn gibi geldi ve ekran bir anda kapandı. aslında hiç heyecan yapılcak bir durum yokmuş evde yazdığım ortalamadan 30 kelime daha az yazmışım bu beni çok üzdü. sözlü mülakattada heyecan yapılacak bir durum yok biraz mesleki terimleri bilmeniz yeterli giyim kuşama diksiyon ve hitap şekline dikkat etmek gerek. sonuç süreci uzun. umarım herkes emeğinin karşılığını alır
-
Yeşill61
Usta Yazıcı
kaç kelime ile atandınız
Diğer İçerikler
-
✪ MY ✪
Anılar, Anılar...
Anılar, anılar, şimdi gözümde canlandılar. Güzel bir şarkının sözleriyle başlamakta güzel...Benim için Katip Online sanırım nasıl sabırlı olunur? Sorusunun bir cevabıydı... :)Anlatılacak o kadar çok anım, anlatacak o kadar güzel dostluklarım olduki hepsini anlatmaya kalksam sayfalara sığdıramayız. Evvela her konuda bir abi gibi yanımda olan Erdem hocama canı gönülden saygı ve sevgilerimi sunuyorum.Heyy12.05.2022 19:57
-
ümrannn
Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için07.09.2023 14:29
-
☠️MERTİFOX☠️
Heyecanla Kimler Kimler Gittiler [Gaziantep Adliyesi]
Bu yazıyı heyecanına sahip çıkamayanlar için yazıyorum bu sınav sizin hayatınızın sonu değil emek verdik çalıştık tamam doğru ama ilk sınavınız değil ve son da olmayacak kendinizi hep daha iyi yerlerde hayal edesiniz ki iyiliğe ulaşasınız bana gelince :ben kendi heyecanımdan 75 kpss ve ortalama 130 150 bandında yazarken bim bam yerine ilk derece yargı komisyonuna başvurdum 200 alım var düşük yazsamda m�09.06.2023 16:48
-
salihatutar
İlk Girişimde Kazanmakk ( Cizre Adliyesi Zabıt Katibi)
merhabalar herkese:) benim olay tamamen belkide hırsımdı adalet kazanıp gidemedim bende bu yola giriştim kpssden yeterli puan aldım ve başladım klavyeye q dan devam ettim elim daha yatkındı diye ama siz öyle düşünmeyin f den başlayın kısa süre içinde hızlanma ve q yazanlara göre daha yüksek yazarsınız. klavye serüvenimde baya zorlandım dediğim gibi q klavyeden devam ettim yükselme hemen olmuyor uzun sürü26.10.2023 14:49
-
⛵ DENİZ KIZI ⛵
Mersin Adliyesi Zabıt Katipliği Deneyimi
Mersin adliyesine zabıt katipliği için 2. başvuruşum. F ve Q klavye olmak üzere iki güne ayrıldı gruplar. isim sırasına göre sırayla içeri alındı. içeride zabıt katibi adaylarının yanı sıra katipler ve komisyon üyeleri de bulunmaktaydı. Gayet sıcak ve samimi bir ortam mevcut. Sandalyeler masaya göre maalesef bir tık kısa kalıyordu ancak yanınızda minder vs getirmenize izin veriliyor. Herkesin hazır olmas�07.09.2023 07:29
-
kelebek0234
Adıyaman Adliyesi Klavye Sınavı
Katiplik için Adıyaman'a başvurmuştum. Komisyon tarafından sabah saat 09.00 da adliye önünde olmam gerektiği belirtildi. Saat 13.00 da listede adım okundu ve sınav salonunun önüne çağrıldım listeler KPSS sınav notuna göre ayarlanıyordu. Sınav salonuna 7 F klavye ve 7 Q klavye olmak üzere toplamda 14 kişi olarak içeri alındık. İçeri de bir adliye başkanı 2 tane komisyon katibi ve yazı işleri müdürü var06.09.2023 22:22
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin