Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için gerekli olan tek şey kimlikti. Giriş belgesini orada veriyorlar. sandalye ile masa boyu hemen hemen aynı seviyedeydi, ayrıca isteyen kişiler minder çanta ceket gibi şeyler kullanabiliyorlardı. Sözlü sınav olmadığı için rahat giysiler giyebilirdik. şort pantolon eşofman gibi.. sınav esnasında başımızda görevliler oluyor ama bizleri rahatsız edecek şekilde bakmıyorlardı. Aksine dikkatimiz dağılmasın heyecan yapmayalım diye biraz mesafeli duruyorlardı. Ayrıca Denizli adliyesi km 720 türünde klavye kullandı umarım bu yazı sizlere yardımcı olur. Tüm emek verenler kazansın.
Sözlü mülakat:
4 Temmuzda mülakata girmiştim. Adliyede görevli kişi isimleri okuyup kimlikleri topladı sonra çağıralacak kişileri çağırıyordu, giren kişi çıktıktan sonra içeriden zil sesi duyuluyor sonrasında diğer kişi giriyordu. benim mülakatımda çok rahattı, kendimde biraz rahat olduğum içindir belki de. siyah pantolon blazer ceket beyaz gömlek ve siyah şal ile gittim mülakata. içeri girdiğimde otur demeden oturmadım sonrasında bir kişi kendimi tanıtmamı istedi ardından ailem hakkında birkaç soru sorup genel sorulara geçtiler bana 5 soru soruldu. şirket türleri nedir, sakarya savaşında mustafa kemale verilen unvanlar, memur olma şartı nedir, en küçük şirket nedir ve son olarak da sakarya savaşı nerede geçmiştir. 5 soruda 4 tane bildim.Umarım bu yazıyı okuyan kişininde sınavı güzel geçer. Emek verenlerin atandığı bir hayatınız olsun.
Diğer İçerikler
-
puanija
İcra Katibiniz Hizmete Hazır Efenim
4 Ağustos da kazandığımı öğrendiğimde ağlamaktan başka birşey yapmadığım için buradaki anımı güncellemek yeni aklıma geldi. 2019 dan beri girdiğim mülakatlardan en sonuncusunda yüzüm güldü ve kazandım. Rabbim emek veren bekleyen herkese bu sevinci yaşatmayı nasip etsin :) buradan çok arkadaş edindim birbirimize çok destek olduk yine aynı şekilde burada olmaya ve destek isteyenlere destek olmaya devam ede04.10.2023 15:37
-
nur2645
Eskişehir Zabıt Katipliği Sınav Deneyimi
2018 yılında Eskişehir'de zabıt katipliği için başvurdum. Klavye sınavı üniversitenin bilgisayar laboratuvarında yapıldı. Sınava yaklaşık 50 kişilik gruplar halinde girdik. Sandalye masa konforu gayet iyiydi. Klavye sesi yoğundu beni rahatsız etmedi ama rahatsız olan çok kişi vardı. Mülakatta ise komisyonun tavrı iyiydi, sanırım 3 soru sormuşlardı. Soruları zarftan secmistik, tamamını bildim. Son olarak k20.09.2023 20:52
-
NoodLe
Ankara Adliyesi Zabıt Katipliğini Kazanmak
Bir şeyleri elde edebilmek için bir başına, çokça uzun bir süre emek veren ve her seferinde de ısrarla başarısız olan bir arkadaşınızdan selamlar...Kendimi bildim bileli sürekli sınavlara hazırlanıyor fakat istediğim sonucu asla elde edemiyordum. Öyle ki mülakatlara bile kalamıyordum. İlk kez 2021 yılında Konya Adliyesi'nde girdiğim zabıt katipliği sınavında 103 yazarak yükselen barajın altında kalmış10.10.2023 18:40
-
Şeyma07
Çanakkale Adliyesi Katiplik Sürecim
Herkese merhabalar, ben Çanakkale adliyesinde ilk kez klavye mülakatına girdim. Öncelikle sabah klavyeye göre sıraya girdik öncelikle f klavye aldılar sonra q klavye kullananlar girdi ben f klavye idim onar onar alınıyordu herkes ben 2. 10 daydım sınav klavyesini aynısı ile klavye öğrenmiştim ben ama sınavdaki daha yumuşak tuşluydu ama sorun olmadı klavye sesi asla duymadım sınav esnasında sakin sakin yazdım. Y20.09.2023 11:31
-
eeegle29
ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
Ben katip olmak için senelerimi vermiş biriyim çok güzel arkadaşlıklarım oldu bu sitede bunlardan biride Atacandı . Atacan'ı ben burda tanıdım ve çok pozitif bir arkadaştı ve beni geçtiğinde çok sinirlenirdim ama şimdi diyorum ki olsa da yine geçse. Rahat uyu Atacan dualarımız seninle mekanın cennet olsun. senin hayalini bizler tamamlayacağız Allah'ın izniyle :(12.02.2023 12:14
-
büşraadinç
Gaziantep Adliyesi Katiplik Sürecim :)
Merhaba arkadaşlar ben Gaziantep'te yaşıyorum ve sınava burada girdim alım depremden dolayı geç yayımlandı ve süreç biraz uzadı . Sınava çok zor şartlar altında hazırlandım bir çok arkadaşımız gibi ama umuyorum ki inşaallah olur diye dua ettiğimiz şeyin çok şükür oldu sevincini yaşarız :) Biraz süreçten bahsedeyim ; Ben sınava ilk kez girdim , benim Kpss puanım 78di gazientep adliyesi 70 ile kapattı k08.09.2023 22:56
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin