Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için gerekli olan tek şey kimlikti. Giriş belgesini orada veriyorlar. sandalye ile masa boyu hemen hemen aynı seviyedeydi, ayrıca isteyen kişiler minder çanta ceket gibi şeyler kullanabiliyorlardı. Sözlü sınav olmadığı için rahat giysiler giyebilirdik. şort pantolon eşofman gibi.. sınav esnasında başımızda görevliler oluyor ama bizleri rahatsız edecek şekilde bakmıyorlardı. Aksine dikkatimiz dağılmasın heyecan yapmayalım diye biraz mesafeli duruyorlardı. Ayrıca Denizli adliyesi km 720 türünde klavye kullandı umarım bu yazı sizlere yardımcı olur. Tüm emek verenler kazansın.
Sözlü mülakat:
4 Temmuzda mülakata girmiştim. Adliyede görevli kişi isimleri okuyup kimlikleri topladı sonra çağıralacak kişileri çağırıyordu, giren kişi çıktıktan sonra içeriden zil sesi duyuluyor sonrasında diğer kişi giriyordu. benim mülakatımda çok rahattı, kendimde biraz rahat olduğum içindir belki de. siyah pantolon blazer ceket beyaz gömlek ve siyah şal ile gittim mülakata. içeri girdiğimde otur demeden oturmadım sonrasında bir kişi kendimi tanıtmamı istedi ardından ailem hakkında birkaç soru sorup genel sorulara geçtiler bana 5 soru soruldu. şirket türleri nedir, sakarya savaşında mustafa kemale verilen unvanlar, memur olma şartı nedir, en küçük şirket nedir ve son olarak da sakarya savaşı nerede geçmiştir. 5 soruda 4 tane bildim.Umarım bu yazıyı okuyan kişininde sınavı güzel geçer. Emek verenlerin atandığı bir hayatınız olsun.
Diğer İçerikler
-
mtsy61
Trabzon Katiplik Sınavı Ve Mülakat Deneyimim
Sınava Trabzon adliyesinde girdim.Klavye sınavında sistem sıkıntısı olduğu in baya bekledik. Toplamda 20 kişi ile girdik 12 ye 8 şeklinde yanlış hatırlamıyorsam. Klavye sınavına normal gündelik gittim. Sandalye masalar ortam çok geniş ve rahattı. Klavye kb-21 di. Yeni siyah modeliydi çok sessiz bir klavyeydi. Hiçbir rahatsız edici durum olmadı heyecan dışında. Sözlü mülakatta yarım saat erken gittim ve saa28.09.2023 20:58
-
✪ MY ✪
Anılar, Anılar...
Anılar, anılar, şimdi gözümde canlandılar. Güzel bir şarkının sözleriyle başlamakta güzel...Benim için Katip Online sanırım nasıl sabırlı olunur? Sorusunun bir cevabıydı... :)Anlatılacak o kadar çok anım, anlatacak o kadar güzel dostluklarım olduki hepsini anlatmaya kalksam sayfalara sığdıramayız. Evvela her konuda bir abi gibi yanımda olan Erdem hocama canı gönülden saygı ve sevgilerimi sunuyorum.Heyy12.05.2022 19:57
-
✪ MY ✪
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
Bizlere yaptığın iyilikleri, yaptığımız çalışmaları hiç unutmadık unutmayacağız. Tüm emanetlerin asıl sahibi emanetini aldı kardeşim oysa ne hayallerimiz vardı Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun. Anılarla yaşatacağız...13.02.2023 10:54
-
⚡Herensuge ⚡
Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi
Katiplik mülakatını Bursa’da Uluyol adliyesinde girdim sınav D kapısından girilip zemin katta beklememiz istendi, sınavın bulunduğu koridor biraz dardı ve mahkeme salonu da bulunuyordu. Mülakata alınmayı beklerken sınava yazdığımız kelime sayısına göre alınacağımı bildirip yoklama aldılar. Mülakata giderken siyah kumaş pantolon ve siyah ceket giydim, ayakkabı olarak da siyah çok yüksek olmayan önü ve a06.09.2023 23:03
-
aleynaogut
Bir Senelik Emeğimin Karşılığını Nasıl Aldım ve Neler Yapıp Atandım.
Öncelikle çalışmaya yeni başlayan ve kazanıp anıları okumaya gelen arkadaşlara selam olsun. Benim adım Aleyna ÖĞÜT burada klavye çalışmaya başlayan arkadaşlara örnek olsun diye yazıyorum umarım bazı arkadaşlara bir şeylerin farkındalığını yaşatırım. Arkadaşlar ben üniversite sınavında mezuna bıraktım ve KPSS olduğunu öğrendim yazın iki ay çalıştım ve sınava girdim puanım 76ydı ve benim i�28.10.2023 23:10
-
ceku
Bursa Adliyesi Zabıt Katipliğini Kazandım. Pes Etmeyenler Kazanır..!!
Merhabalar. Adalet meslek yüksek okulundan mezun olduktan sonra KPSS sınavına girdim. Yakın bir zamanda da Adalet Bakanlığının katip alımları başladı. O zamanlar henüz hızlı yazamıyordum yazdığım kelime sayısı 3dk da ancak 70-80 arası oynuyordu. Klavye mülakat gününe kadar hazırlanmaya gayret ettim. Metinleri tek tek yazıyordum, parmaklarımı harflerin yerine alıştırmaya çalışıyordum bu konuda biraz zo14.10.2023 18:11
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin