Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için gerekli olan tek şey kimlikti. Giriş belgesini orada veriyorlar. sandalye ile masa boyu hemen hemen aynı seviyedeydi, ayrıca isteyen kişiler minder çanta ceket gibi şeyler kullanabiliyorlardı. Sözlü sınav olmadığı için rahat giysiler giyebilirdik. şort pantolon eşofman gibi.. sınav esnasında başımızda görevliler oluyor ama bizleri rahatsız edecek şekilde bakmıyorlardı. Aksine dikkatimiz dağılmasın heyecan yapmayalım diye biraz mesafeli duruyorlardı. Ayrıca Denizli adliyesi km 720 türünde klavye kullandı umarım bu yazı sizlere yardımcı olur. Tüm emek verenler kazansın.
Sözlü mülakat:
4 Temmuzda mülakata girmiştim. Adliyede görevli kişi isimleri okuyup kimlikleri topladı sonra çağıralacak kişileri çağırıyordu, giren kişi çıktıktan sonra içeriden zil sesi duyuluyor sonrasında diğer kişi giriyordu. benim mülakatımda çok rahattı, kendimde biraz rahat olduğum içindir belki de. siyah pantolon blazer ceket beyaz gömlek ve siyah şal ile gittim mülakata. içeri girdiğimde otur demeden oturmadım sonrasında bir kişi kendimi tanıtmamı istedi ardından ailem hakkında birkaç soru sorup genel sorulara geçtiler bana 5 soru soruldu. şirket türleri nedir, sakarya savaşında mustafa kemale verilen unvanlar, memur olma şartı nedir, en küçük şirket nedir ve son olarak da sakarya savaşı nerede geçmiştir. 5 soruda 4 tane bildim.Umarım bu yazıyı okuyan kişininde sınavı güzel geçer. Emek verenlerin atandığı bir hayatınız olsun.
Diğer İçerikler
-
EHG
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
Merhabalar. İstanbula şehir dışından geldiğim için mülakat günü epey heyecanlıydım. Sabah ilk grupta girdim mülakata. Kapıdan içeri girdiğim andan itibaren her hareketimi not alan bir komisyon vardı karşımda. Derin bir nefes alıp kendimden emin bir şekilde karşılarına geçip bekledim ve müsaade ettikleri zaman oturdum sonrasında bi nebze de olsa rahatlamıştım. Kendimi tanıtıp nereden geldiğimi söyledikte28.09.2023 21:59
-
⚔️YUSUFF⚔️
Kazandımm..Muş Adliyesi Baştan Sona Serüven...
Üniversite bitti sınava çalışmam gerekiyordu bazı nedenlerden dolayı önlisans sınavına giremedim. Tüm her şeyimi kpss ortaöğretim sınavına verdim. çok da iyi çalıştım ama bazen olmayınca olmuyor. Nasibinde bir şey yoksa istediğin kadar çalış hiç önemi yok. Sınavda rahatsızlanıp çok erken çıkmama rağmen 72 puan aldım çok üzülmüştüm ama toparlıyor insan. Tek çarem vardı oda zabıt katipliği d30.09.2023 01:26
-
büşraadinç
Gaziantep Adliyesi Katiplik Sürecim :)
Merhaba arkadaşlar ben Gaziantep'te yaşıyorum ve sınava burada girdim alım depremden dolayı geç yayımlandı ve süreç biraz uzadı . Sınava çok zor şartlar altında hazırlandım bir çok arkadaşımız gibi ama umuyorum ki inşaallah olur diye dua ettiğimiz şeyin çok şükür oldu sevincini yaşarız :) Biraz süreçten bahsedeyim ; Ben sınava ilk kez girdim , benim Kpss puanım 78di gazientep adliyesi 70 ile kapattı k08.09.2023 22:56
-
BÜLENT
İskenderun Adliyesi Katiplik Sürecim
Merhabalar.2023 yılının malum yüzyılın depreminin ardından İskenderun adliyesine mülakatlara katıldık. 2016 dan beri uğraş veriyorum atanmak için umarım benim için son girişim olur ve bu sefer başarılı olurum.Sınav yerim iskenderun adliyesiydi. Depremden dolayı 2023 yılında Mart ayında başlayan başvurular Nisan ayında başladı. Klavye sınavı 9 Haziran da yapıldı. 19 haziranda da sözlü mülakat sınav08.09.2023 14:59
-
EKİNCİKATİP
İzmir Adliyesi Zabıt ve İcra katipliği Deneyimi
Sınava çalışırken kendimi fazlasıyla kasıp yüksek klavye sesleriyle çalıştım, buna kesinlikle gerek yok çünkü sınav esnasında kendi klavye sesinizi bile duyabiliyorsunuz. Ortalama 70-80 kişi sınava giriyor aynı anda heyecanlı ortam tabii ki fakat gerilecek bir ortam değilmiş, klavye çeşidi km-720 yumuşak klavyeydi. Sınav metni gelmeden önce 30 saniye test aşaması oluyor ve sonra görevliler sınavın başla13.06.2023 00:16
-
Faruk Yurt⚡️
Konya Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
Konya adliyesinde sınava girdim, adliyeye sınav saatinden yarım saat önce gittim bunun sebebi sıranın çok olacak olmasıydı. Bizi yemekhaneye çıkardılar ve orada beklettiler yaklaşık otuz kişi olarak sınava aldılar. Sınava giderken yanımda da bir yastık götürdüm bunun sebebi sandalyenin kısa olup benim yazmamı etkileyebilecek olması ama götürdüğüm yastığı kullanmama gerek kalmadı çünkü tam boyuma gö07.09.2023 19:31
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin