Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için gerekli olan tek şey kimlikti. Giriş belgesini orada veriyorlar. sandalye ile masa boyu hemen hemen aynı seviyedeydi, ayrıca isteyen kişiler minder çanta ceket gibi şeyler kullanabiliyorlardı. Sözlü sınav olmadığı için rahat giysiler giyebilirdik. şort pantolon eşofman gibi.. sınav esnasında başımızda görevliler oluyor ama bizleri rahatsız edecek şekilde bakmıyorlardı. Aksine dikkatimiz dağılmasın heyecan yapmayalım diye biraz mesafeli duruyorlardı. Ayrıca Denizli adliyesi km 720 türünde klavye kullandı umarım bu yazı sizlere yardımcı olur. Tüm emek verenler kazansın.
Sözlü mülakat:
4 Temmuzda mülakata girmiştim. Adliyede görevli kişi isimleri okuyup kimlikleri topladı sonra çağıralacak kişileri çağırıyordu, giren kişi çıktıktan sonra içeriden zil sesi duyuluyor sonrasında diğer kişi giriyordu. benim mülakatımda çok rahattı, kendimde biraz rahat olduğum içindir belki de. siyah pantolon blazer ceket beyaz gömlek ve siyah şal ile gittim mülakata. içeri girdiğimde otur demeden oturmadım sonrasında bir kişi kendimi tanıtmamı istedi ardından ailem hakkında birkaç soru sorup genel sorulara geçtiler bana 5 soru soruldu. şirket türleri nedir, sakarya savaşında mustafa kemale verilen unvanlar, memur olma şartı nedir, en küçük şirket nedir ve son olarak da sakarya savaşı nerede geçmiştir. 5 soruda 4 tane bildim.Umarım bu yazıyı okuyan kişininde sınavı güzel geçer. Emek verenlerin atandığı bir hayatınız olsun.
Diğer İçerikler
-
NoodLe
Ankara Adliyesi Zabıt Katipliğini Kazanmak
Bir şeyleri elde edebilmek için bir başına, çokça uzun bir süre emek veren ve her seferinde de ısrarla başarısız olan bir arkadaşınızdan selamlar...Kendimi bildim bileli sürekli sınavlara hazırlanıyor fakat istediğim sonucu asla elde edemiyordum. Öyle ki mülakatlara bile kalamıyordum. İlk kez 2021 yılında Konya Adliyesi'nde girdiğim zabıt katipliği sınavında 103 yazarak yükselen barajın altında kalmış10.10.2023 18:40
-
Kübraaa7
Antalya ve Gaziantep Adliyesi Katiplik Serüvenim
Merhabalar.. Ben 2021 yılında hem Gaziantep hem Antalya adliyesinde klavye mülakatlarına girdim. 2020 de klavye çalışmalarına başlamıştım. Tam 1 yıl sürekli klavye çalıştım. Atanmayı herkes gibi bende çok istiyordum, adalet mezunu olduğum için kpss ile bir yerlere giremiyordum. 1 yıllık çalışmanın sonucunda evde 200 kelimelere kadar çıkmıştım. Maalesef sınav anında ilk defa girdiğim için ellerim titr09.09.2023 21:03
-
⛵ DENİZ KIZI ⛵
ATACANBERK AKÇAKOYUN İÇİN
Ah be Ata. Mahşerin 13 klavyeşöründen biri bizim için. Q klavyenin üstadı. O inadın, inancın, azmin. İzin vermezdin hiç birilerinin bizi yenmesine kabullenmezdin. Depremden 5 saat önce yazdığın şey hala gözümün önünde. Keşke ciddiye alsaydım sorsaydım. Her zaman ki gibi şaka yapıyorsun diye düşündüm sormadım bile neyin var diye . Mekanın cennet olsun Mahşer'in 13 klavyeşöründen biri hep aklımızdası12.02.2023 13:22
-
rumeysa31
Katip Değilim Ama Buda Benim Anım Olsun
Hatay/İskendurun da yaşıyorum.6 Şubat depremini bizzat yaşamış biri olarak yazıyorum.Evlerimiz hasar gördü şuan depremzedelerin kaldığı toplu yaşam alanlarında yaşıyoruz.Ama bundan önce hiç tanımadığım 14 kişiyle aynı çadırda 9 gün yaşadım.Deprem günü arabada kaldık daha doğrusu arabada 6 gün kaldık sonrasında komşumuzun çadırında kaldık.3 ay önce o mahalleye göçmüştük kimseyi tanımıyor08.09.2023 21:56
-
ahme0tcan
2023 İzmir Zabıt ve İcra Katipliği Mülakatta Neler Yaşadım?
Sizlere önce benim nasıl çalıştığımı söyleyeyim, ben Hatay'dan ilk defa İzmir gibi bir yerde başvuru yaptım. ne olup olmadığı konusunda bilgim yoktu. Yani sadece başvuruyu yapabileceğim yeri biliyordum internet sitesi olarak onun dışında adli daha hayatımda bile görmemiştim İzmir adliyesini, başvuru yaptım ve Hatay'dan zorunlu şekilde geldiğim dönemde girmiş olduğum işten bu katiplik için bir buçuk ay12.06.2023 21:30
-
Şeyma07
Çanakkale Adliyesi Katiplik Sürecim
Herkese merhabalar, ben Çanakkale adliyesinde ilk kez klavye mülakatına girdim. Öncelikle sabah klavyeye göre sıraya girdik öncelikle f klavye aldılar sonra q klavye kullananlar girdi ben f klavye idim onar onar alınıyordu herkes ben 2. 10 daydım sınav klavyesini aynısı ile klavye öğrenmiştim ben ama sınavdaki daha yumuşak tuşluydu ama sorun olmadı klavye sesi asla duymadım sınav esnasında sakin sakin yazdım. Y20.09.2023 11:31
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin