TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

⚡Herensuge ⚡

Çaylak

06.09.2023 23:03
Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi

Katiplik mülakatını Bursa’da Uluyol adliyesinde girdim sınav D kapısından girilip zemin katta beklememiz istendi, sınavın bulunduğu koridor biraz dardı ve mahkeme salonu da bulunuyordu. Mülakata alınmayı beklerken sınava yazdığımız kelime sayısına göre alınacağımı bildirip yoklama aldılar. Mülakata giderken siyah kumaş pantolon ve siyah ceket giydim, ayakkabı olarak da siyah çok yüksek olmayan önü ve arkası kapalı olan bir topuklu ayakkabı giydim. Çok fazla makyaj yapmadım bunun komisyonu kötü yönde etkileyeceği söylendi. Sınav bir amfide oldu, amfinin kapısında isimleri çağrılanlar oturup sınava alınmayı bekledi. İçeriden komisyon üyelerinin zili çalmasından önce kimlik ibrazı yapıp ardından da imza attıktan sonra bekleme esnasında oturmamız için koyulan sandalyeye oturdum, tek başıma gittiğim için çantamı tutacak kimse yoktu bu konuda endişe ediyordum lâkin oradaki görevliler çantama göz kulak olacaklarını söyleyerek çantamı emanet aldılar. Sıram gelip amfiden içeri girdiğimde öncelikle komisyon üyelerine kafamla selam verdim, ardından tam üyelerin karşısında bulunan sandalyenin yanına gittim ve ayakta durarak oturmamı söylemelerini bekledim, oturmamı söylediklerinde teşekkür ettikten sonra oturdum ve bana sordukları soruları hepsinin gözlerinin içine bakarak cevapladım, arada soru sorup ben anlatırken başka bir soru sorduklarında yeni sordukları soruyu cevaplayıp ardından da daha öncesinde sorduğu sorunun cevabını vermeye devam ettim. Mülakat bittikten sonra teşekkür ettim ve amfinin çıkışına yönlendirdiklerinde de çıkmadan son bir kez baş selamı vererek amfiden çıktım.


Yorumlar
Diğer İçerikler
  • Yıldız

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    2022 yılında yılbaşının peşine klavye çalışmaları yapmaya başlamıştım. Q klavyenin türkçe metinlere uygun olmadığını ilerlemenin zor olduğunu farkedince risk alarak F klavyeye geçiş yaptım. Harf dizilimini öğrenmek, parmakların harflere alışması vs derken 30'lar, 50'lerde gezinip 90'ı zorla görünce artık bundan sonrasını yapabilirim motivasyonuyla mayıs ayındaki klavye sınavına kadar gece gündü

    08.11.2023 13:42

  • no:81

    no:81

    Düzce Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
    Düzce adliyesi icra katipliği için başvuru yapmıştım. Uygulama sınavının olduğu gün başka bir komisyonda da sınavım olduğu için erteleme dilekçesi yazdım. Hiçbir sıkıntı olmadan sınav günüm başka bir güne ertelendi. Başka bir şehir olduğu için 1 gün önceden gitmek istedim. Adliyeye yakın bir yerde günlük apart tuttum. Ekonomik olarak gayet ideal bir şehir. Sınav günü, küçük bir şehir olduğu

    09.09.2023 20:22

  • MelihOzaslan

    MelihOzaslan

    Başarısızlık Hikayesi :)
    Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlıs

    04.01.2024 14:59

  • ahme0tcan

    ahme0tcan

    2023 İzmir Zabıt ve İcra Katipliği Mülakatta Neler Yaşadım?
    Sizlere önce benim nasıl çalıştığımı söyleyeyim, ben Hatay'dan ilk defa İzmir gibi bir yerde başvuru yaptım. ne olup olmadığı konusunda bilgim yoktu. Yani sadece başvuruyu yapabileceğim yeri biliyordum internet sitesi olarak onun dışında adli daha hayatımda bile görmemiştim İzmir adliyesini, başvuru yaptım ve Hatay'dan zorunlu şekilde geldiğim dönemde girmiş olduğum işten bu katiplik için bir buçuk ay

    12.06.2023 21:30

  • Hafsaesra

    Hafsaesra

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    merhaba evet başlık biraz ürkütücü olabilir, fakat çok fazla emek verip de alamamanın sonu bu. İstemeye, yeniden denemeye cesareti kalmamış insanlar. İlk deneyimim Erzurum Adliyesinde oldu. Klavye de 102 doğru yazabilmiştim ve bu da sıralamaya girmem için yeterli gelmemişti. Daha sonra yargıtay ilanı çıktı ve mülakatta elenmiştim. O kadar bekleyişin sonucunun hüsran olması beni çok üzmüştü. Daha sonra ye

    25.10.2023 01:00

  • büşraadinç

    büşraadinç

    Gaziantep Adliyesi Katiplik Sürecim :)
    Merhaba arkadaşlar ben Gaziantep'te yaşıyorum ve sınava burada girdim alım depremden dolayı geç yayımlandı ve süreç biraz uzadı . Sınava çok zor şartlar altında hazırlandım bir çok arkadaşımız gibi ama umuyorum ki inşaallah olur diye dua ettiğimiz şeyin çok şükür oldu sevincini yaşarız :) Biraz süreçten bahsedeyim ; Ben sınava ilk kez girdim , benim Kpss puanım 78di gazientep adliyesi 70 ile kapattı k

    08.09.2023 22:56

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43