TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

⚡Herensuge ⚡

Çaylak

06.09.2023 23:03
Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi

Katiplik mülakatını Bursa’da Uluyol adliyesinde girdim sınav D kapısından girilip zemin katta beklememiz istendi, sınavın bulunduğu koridor biraz dardı ve mahkeme salonu da bulunuyordu. Mülakata alınmayı beklerken sınava yazdığımız kelime sayısına göre alınacağımı bildirip yoklama aldılar. Mülakata giderken siyah kumaş pantolon ve siyah ceket giydim, ayakkabı olarak da siyah çok yüksek olmayan önü ve arkası kapalı olan bir topuklu ayakkabı giydim. Çok fazla makyaj yapmadım bunun komisyonu kötü yönde etkileyeceği söylendi. Sınav bir amfide oldu, amfinin kapısında isimleri çağrılanlar oturup sınava alınmayı bekledi. İçeriden komisyon üyelerinin zili çalmasından önce kimlik ibrazı yapıp ardından da imza attıktan sonra bekleme esnasında oturmamız için koyulan sandalyeye oturdum, tek başıma gittiğim için çantamı tutacak kimse yoktu bu konuda endişe ediyordum lâkin oradaki görevliler çantama göz kulak olacaklarını söyleyerek çantamı emanet aldılar. Sıram gelip amfiden içeri girdiğimde öncelikle komisyon üyelerine kafamla selam verdim, ardından tam üyelerin karşısında bulunan sandalyenin yanına gittim ve ayakta durarak oturmamı söylemelerini bekledim, oturmamı söylediklerinde teşekkür ettikten sonra oturdum ve bana sordukları soruları hepsinin gözlerinin içine bakarak cevapladım, arada soru sorup ben anlatırken başka bir soru sorduklarında yeni sordukları soruyu cevaplayıp ardından da daha öncesinde sorduğu sorunun cevabını vermeye devam ettim. Mülakat bittikten sonra teşekkür ettim ve amfinin çıkışına yönlendirdiklerinde de çıkmadan son bir kez baş selamı vererek amfiden çıktım.


Yorumlar
Diğer İçerikler
  • Yıldız

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    2022 yılında yılbaşının peşine klavye çalışmaları yapmaya başlamıştım. Q klavyenin türkçe metinlere uygun olmadığını ilerlemenin zor olduğunu farkedince risk alarak F klavyeye geçiş yaptım. Harf dizilimini öğrenmek, parmakların harflere alışması vs derken 30'lar, 50'lerde gezinip 90'ı zorla görünce artık bundan sonrasını yapabilirim motivasyonuyla mayıs ayındaki klavye sınavına kadar gece gündü

    08.11.2023 13:42

  • iremmeseli

    iremmeseli

    Bir zamanlar Katip olma aşamasındaydım🌸
    Adalet meslek lisesi mezunu olduktan sonra bana destek veren adalet hocam kursiyerlik yapmaya başlamıştı.Hafta icleri ve hafta sonları kurslara katılarak kendimi geliştirmeye başlamıştım . İlk başta nasıl bir meslek olduğunu bilmediğim katiplik sürecim başlamış oldu.Kpssye hazırlanmıştım ve belli bi puan almıştım. Klavyemi de daha fazla geliştirerek bu yıl ajandalar tutarak ve sürekli çalışarak daha iler

    13.10.2022 19:14

  • ⚔️YUSUFF⚔️

    ⚔️YUSUFF⚔️

    Kazandımm..Muş Adliyesi Baştan Sona Serüven...
    Üniversite bitti sınava çalışmam gerekiyordu bazı nedenlerden dolayı önlisans sınavına giremedim. Tüm her şeyimi kpss ortaöğretim sınavına verdim. çok da iyi çalıştım ama bazen olmayınca olmuyor. Nasibinde bir şey yoksa istediğin kadar çalış hiç önemi yok. Sınavda rahatsızlanıp çok erken çıkmama rağmen 72 puan aldım çok üzülmüştüm ama toparlıyor insan. Tek çarem vardı oda zabıt katipliği d

    30.09.2023 01:26

  • ⚡Herensuge ⚡

    ⚡Herensuge ⚡

    Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
    Bursa adliyesinde zabıt katipliği için başvuruda bulundum, adliye sınavını Bursa’da bulunan Hamitler Toki Mesleki ve Teknik Anadolu lisesinde girdim, sınav yerine gitmek biraz sıkıntılıydı çünkü şehir dışından gelen biri için merkezi bir yerde bulunmuyordu. Beni dayım götürdüğü için bu konuda şanlıydım, benim gibi şehir dışından gelen arkadaşlar iki vasıta kullanarak okula gelmek zorunda kalmışt�

    06.09.2023 22:52

  • ⚡M J ⚡

    ⚡M J ⚡

    ÜMİDİMİZ UMUDUMUZ HEP ALLAHTAN
    Bu katiplik için ve klavye için başladığım için o kadar pişmanım ki keşke hiç başlamasaydım diyorum pişmanlığım elenmekten dolayı değil arkadaşlarım sağ olsun gerekirse hep elenim ama olmuyor 02.02.2023 yılında üç senedir beraber çalıştığım arkadaşım ablam yerine kattığım melek gibi ablamı kaybettim halen bile inanmıyorum daha alışma sürecimde bu olaylar oldu pişmanlığımın sebebi ise kaybet

    15.02.2023 18:12

  • leyla33

    leyla33

    Manavgat Zabıt Katipliği Mülakat Sürecim
    Merhaba zabıt katipliği mülakatına 3. Girişim daha önce farklı şehirleri denemiştim öncelikle sabah 9 gibi toplandık isimler okundu KPSS puan sıralamasına göre grup grup almaya başladılar sanırım 10 yada 15 er gruplar şeklinde idi aslında benim sırama çok vardı ama küçük bir bebeğim olduğu için memura rica ettik üçüncü yada dördüncü grupta girdim mülakata ortam iyiydi ses vs yoktu klavyeler gayet iy

    08.09.2023 17:00

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43