Pes Etmek Yok!!! [İstanbul Adliyesi Zabıt Katipliği]
İstanbul Adliyesinde hem zabıt hem icra katipliğine başvurdum. Zabıt katipliğinde 197, icra katipliğinde 214 yazdım. İkisinin de sözlüsü çok güzel geçti, kendimi güzel ifade ettim ve sorulan soruların hepsini bildim. Tahmin edersiniz ki ikisini de ya da sadece icrayı kazandım. Ama öyle olmadı. Asıl güzel geçen sınavım olan icra katipliğinden o kadar yüksek yazıp sözlümün mükemmel geçmesine rağmen elendim. Yedeklere bile kabul edilmemiştim. Aradan 2.5-3 ay geçtikten sonra zabıt katipliği sonucu açıklandı. İcra katipliği moralimi çok bozmuştu ve ne yalan söyleyeyim zabıt hakkında en ufak bir umut beslemiyordum. Fakat zabıt katipliğini kazanmıştım. Demem o'dur ki hiçbir şey moralinizi bozmasın. Yaptığınızı yapın ve gerisini Allah'a bırakın. Mutlaka mükafatını alacaksınız. Herkese bol şanslar, aktif personele hayırlı görevler, görevine yeni başlayacaklara keyifli çömezlikler dilerim.
-
Bimunzevi
Usta Yazıcı
Merhabalar tebrik ederim, dilerim bizler de aynı güzel sonları paylaşırız sizlerle...Hız arttırma konusunda öneri ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Diğer İçerikler
-
EKİNCİKATİP
İzmir Adliyesi Zabıt ve İcra katipliği Deneyimi
Sınava çalışırken kendimi fazlasıyla kasıp yüksek klavye sesleriyle çalıştım, buna kesinlikle gerek yok çünkü sınav esnasında kendi klavye sesinizi bile duyabiliyorsunuz. Ortalama 70-80 kişi sınava giriyor aynı anda heyecanlı ortam tabii ki fakat gerilecek bir ortam değilmiş, klavye çeşidi km-720 yumuşak klavyeydi. Sınav metni gelmeden önce 30 saniye test aşaması oluyor ve sonra görevliler sınavın başla13.06.2023 00:16
-
⚡M J ⚡
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
Can kardeşim kısa sürede olsa seni tanıma fırsatım oldu klavyede düellolarda tanıştık senle grup oluşturduk biz MAHŞERİN KLAVYEŞÖRLERİ GRUBUNU onurlandırdın seninle düello yapmaktan büyük onur duydum Rabbim hayallerine kavuşturmadı ama seni şehitlik makamıyla taçlandırdı her zaman için bizler için yaşayacaksın grubumuzda kalacaksın kardeşim bundan sonraki zamanlarda süreç de düzelirse yapacağımız12.02.2023 21:54
-
mtsy61
Trabzon Katiplik Sınavı Ve Mülakat Deneyimim
Sınava Trabzon adliyesinde girdim.Klavye sınavında sistem sıkıntısı olduğu in baya bekledik. Toplamda 20 kişi ile girdik 12 ye 8 şeklinde yanlış hatırlamıyorsam. Klavye sınavına normal gündelik gittim. Sandalye masalar ortam çok geniş ve rahattı. Klavye kb-21 di. Yeni siyah modeliydi çok sessiz bir klavyeydi. Hiçbir rahatsız edici durum olmadı heyecan dışında. Sözlü mülakatta yarım saat erken gittim ve saa28.09.2023 20:58
-
Sinem.
Adıyaman Adliyesi
Merhaba. Asrın felaketinin yaşandığı şehirlerden biri olan Adıyaman'da sınava girdim.Depremi bizzat yaşamış ve yakınlarını kaybeden biri olarak bu süreç benim için çok zordu. Hem imkanlarımız kısıtlıydı hemde psikolojik olarak zor bir dönemdi.Yinede kendi imkanlarımız doğrultusunda telegramda tanışıp arkadaş olduğumuz kişilerle ve bazı arkadaşlarımızın hocaları eşliğinde okullardan izin alarak k08.09.2023 17:48
-
şeymanurrrr
Erzurum Adliyesi Katiplik Sürecim
Merhaba, Erzurum adliyesine zabıt katipliği için başvuruda bulundum ve sizinle bu anımı paylaşmak istedim :) ilk olarak söylemeliyim ki gerçekten korkulacak hiçbir şey yokmuş komisyon gayet anlayışlı ve sakinleştirmeye yönelik sohbet ettiler. sınav yeri hüseyin turgut eğitim merkeziydi bu konuda şanslıydım çünkü evime çok yakındı ve ben yürüyerek gittim ( yol masrafım olmadı en azından ;D ) konferans sa08.09.2023 20:10
-
Katip Online
Katip Online Hikâyesi
Katip Online, bir grup zabıt katibi, mübaşir ve yazı işleri müdürü tarafından meslekte gelişimi sağlamak adına oluşturulan sonrasında adayların, lise ve üniversite öğrencilerinin katılımı ile büyüyen kişisel klavye gelişimine öncülük eden ve bu alanda adını duyurmuş bir sitedir. Buradan bizlere destek veren;Yazı İşleri MüdürleriZabıt KatipleriMübaşirlerHalk Eğitim Merkezi EğitmenleriAdalet Meslek14.06.2022 19:39
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin