İlk Girişimde Kazanmakk ( Cizre Adliyesi Zabıt Katibi)
merhabalar herkese:) benim olay tamamen belkide hırsımdı adalet kazanıp gidemedim bende bu yola giriştim kpssden yeterli puan aldım ve başladım klavyeye q dan devam ettim elim daha yatkındı diye ama siz öyle düşünmeyin f den başlayın kısa süre içinde hızlanma ve q yazanlara göre daha yüksek yazarsınız. klavye serüvenimde baya zorlandım dediğim gibi q klavyeden devam ettim yükselme hemen olmuyor uzun sürüyor ama inanırmısınız ne bulduysam yazıyordum kitap makale kopyalayıp yazıyorum. düşüşler olucak yanlışlar çoğalıcak bunlar herkeste olan şeyler bunu kafanıza kesinlikle dert etmeyin yanlış çoğalıyorsa bilinki parmaklar hızlamış demek yanlışlarıda siz düzeltirsiniz zaten sınav günü geldiğinde baya heyecanlıydım yaparmıyım diye heyecanımı az da olsa yenmek için yarım dideral aldım kahvaltı edip gitmenizi tavsiye ederim içeriye 10 f 10 q yazanlar alındı önce el alışssın diye 1 dklık metin yazdık tabi koltuklarda ayarlanabilenlerdendi buna çok sevinmiştim kendime göre ayarladım daha sonra metinler ekrana geldi en sevdiğim metinlerden biri gelmişti ses çok olur bu normal bişey 20 kişi birden yazıyor heyecanlanmamak ve rahat olmak en önemlisi bu diyebilirim ben evdeymiş gibi yazdım ilk 1 cümleyi yavaş yazdım sonra ayarına göre hızlandım sınav bitimi ekranda kaç yazdığınız çıkıyor netime çok sevinmiştim evdekinden daha yüksek yazmıştım evde en fazla 125 yazarken sınavda 130 yazdım sözlü mülakat içinde heyecanım yoktu nedense adli kelimelere çalıştım baya ama bana sorulmadı :) hsk üyelerini kim atar , Adnan menderes'in idam edildiği adanın eski ve şimdiki ismi lozanda çözümleyen sorun nedir bunları bana sordular birini bildim 2 sini bilemedim önemli olan soruları bilmek değil bence oradaki özgüveniniz duruşunuz kendinizi akıcı ve güzel bir şekilde anlatırsanız devamında daha rahat olacağınızı düşünüyorum sıcaklardı güler yüzlülerdi sorulara cevap verdikten sonra emin misin diye sizi sıkıstırabilirler eminim efendim diyin bilmediğinize biraz düşüp şuan anımsayamıyorum efendim diyin benim dediğim gibi rahat olun kasmayın kendinizi göz teması kurun kim konusuyorsa onun gözlerinin içine bakın emin bir sekilde nasipse olur zaten pes etmeyin :) küçük bir tavsiye unutmayın sınav anında hızlı başlamayın ilk cümleyi rahat bir şekilde yazın evdeymiş gibi yazın dinlenerek isteyen herkese rabbim nasip etsin inanın ben klavye sınavını geçtiğimde saliha sen olucaksın diyordum inandım inanmak başarmanın yarısıdır herkese bol şans..
Yorumlar
Diğer İçerikler
-
nisanur baran
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
Bursa adliyesi için sınava girdim. Klavye sınavı meslek lisesinde yapılıyor, sadece kimlik ile sınava giriliyor. Alfabetik sıraya göre ortalama 15 kişilik sınıflarda U şeklinde sıralarda sınav yapıldı. Klavye sesi beni rahatsız etmemişti aynı zamanda kulak tıkacı kullandım sınavdan önce alıştırma yapılıp kullanılabilir etkisi oluyor. En rahat olduğunuz şekilde sınava gidilmeli. Kendi Klavyen, minder tar07.09.2023 14:13
-
Aylin P.
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Klavye-Mülakat
Elazığ Adliyesi'nde bu sene 2. girişim oldu. Klavye için girişte salonda kalabalığın içinde beklemek zordu ilk girişimde. 10 arlı gruplar halinde F-Q olacak şekilde içeriye almaya başladılar. Sıra bana geldiğinde yerime oturup heyecanla yazacağım anı bekledim. Salonda görevli olan kişiler çok sıcakkanlı idiler bu yüzden daha rahat geçti diyebilirim. Önde oturan bir arkadaşa kura ile yazacagımız metni çekt08.09.2023 14:26
-
zabıt katibi ankara
Ankara Zabıt İlk Giriş -186- Net ve Sonuç Asil
Herkese Merhaba. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunuyum. gerçek manada ilk kez 2022 Aralık ayında ciddi ciddi klavye çalışmaya başladım. Normalde Q klavye ile çalışıyordum daha sonra halk eğitim merkezine gittim ve ordaki hocam sınava az bir süre var ama yine de F klavye ye geçersen kesinlikle daha hızlı ilerlersin dedi ve bende sıfırdan ocak ayında F klavye ile on parmak öğrenmeye başlad28.10.2023 08:50
-
goktasonur
Bayburt Zabıt Katipliği ATANDIM!
Klavye mülakatını kazandığımı öğrendiğimde sınava yaklaşık 15 günüm vardı bu 15 gün boyunca tüm işlerimi bırakıp bu sitede çalışmalara başladım. Toplu düellolar, tekli düellolar yaptım sürekli. Klavyeye alışkındım fakat uzun süre sonra yazınca 130-140 civarı yazdığımı gördüm fakat bu bahsettiğim düellolara katıla katıla 180-200 bandına kendimi çıkardım. Klavye mülakatına girdiğim gü26.09.2023 15:31
-
mtsy61
Trabzon Katiplik Sınavı Ve Mülakat Deneyimim
Sınava Trabzon adliyesinde girdim.Klavye sınavında sistem sıkıntısı olduğu in baya bekledik. Toplamda 20 kişi ile girdik 12 ye 8 şeklinde yanlış hatırlamıyorsam. Klavye sınavına normal gündelik gittim. Sandalye masalar ortam çok geniş ve rahattı. Klavye kb-21 di. Yeni siyah modeliydi çok sessiz bir klavyeydi. Hiçbir rahatsız edici durum olmadı heyecan dışında. Sözlü mülakatta yarım saat erken gittim ve saa28.09.2023 20:58
-
Faruk Yurt⚡️
Konya Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
Konya adliyesinde sınava girdim, adliyeye sınav saatinden yarım saat önce gittim bunun sebebi sıranın çok olacak olmasıydı. Bizi yemekhaneye çıkardılar ve orada beklettiler yaklaşık otuz kişi olarak sınava aldılar. Sınava giderken yanımda da bir yastık götürdüm bunun sebebi sandalyenin kısa olup benim yazmamı etkileyebilecek olması ama götürdüğüm yastığı kullanmama gerek kalmadı çünkü tam boyuma gö07.09.2023 19:31
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin