TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

Hafsaesra

Çaylak

25.10.2023 01:00
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)

merhaba evet başlık biraz ürkütücü olabilir, fakat çok fazla emek verip de alamamanın sonu bu. İstemeye, yeniden denemeye cesareti kalmamış insanlar. İlk deneyimim Erzurum Adliyesinde oldu. Klavye de 102 doğru yazabilmiştim ve bu da sıralamaya girmem için yeterli gelmemişti. Daha sonra yargıtay ilanı çıktı ve mülakatta elenmiştim. O kadar bekleyişin sonucunun hüsran olması beni çok üzmüştü. Daha sonra yeni bir ilan gelmişti, yeni bir ilan dediğime bakmayın aylar sonra hatta 1 yıl sonra gelen bir ilan bu, Burada da Adana BAM da girip derece yapıp mülakatta elenmiştim. Bu bekleyişin sonu da koca bir hüsran oldu benim için. KPSS ye çalışacak gücüm kalmamıştı ama bir güçlü en azından tekrar alımlara başvura bilmek için o psikoloji ile tekrar çalışmaya başladım ve üzüntümü bile yaşayamamıştım. Çünkü buna pekte fırsatım kalmamıştı. 74 aldım ve yeni ilana kadar tekrar klavye çalışmaya devam ettim. Yeni ilan sonucu hem zabıt hem de cte katipliğine başvurdum ikisinde de klavye de derece yaptım Hatay da birinci oldum. Çok umutluydum sonuçta ikisi de başarısız geldi. Üstelik kontenjan da doldurmamışlardı. Ne düşüneceğimi nasıl bir üzüntü içinde olmam gerektiğini bile kestiremiyordum. Kurduğunuz tüm hayaller bir anda çöp oluyor, beklediğiniz her şey bir anda bom boş çıkıyor. En çokta gecelere kadar çalıştığınız klavye, mülakat ... İşe hakim olacak kadar her şeyi öğrenmek ve bunun sonucunda kapıdan içeri girememek. Bazen söyleyecek pek bir şey gelmiyor içinizden...

Yorumlar
  • 25.10.2023 13:06

    Hafsaesra

    Çaylak

    Teşekkür ederim :) eline sağlık.

  • 19.05.2025 12:29

    Selmaaaaa

    Çaylak

    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

Diğer İçerikler
  • ⛵  DENİZ KIZI ⛵

    ⛵ DENİZ KIZI ⛵

    Aksaray Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
    Aksaray adliyesinde cezaevi katipliği sınavına girdim. Saat 9 da hepimiz Kpss puan türlerimize göre sıraya dizildik. 10 Q 10 F olmak üzere sırayla içeri alındık. İlk grupta girdim sınava. Sandalyeler masalara göre orantılıydı. Sınavdan önce 30 saniyelik hazırlık metninden sonra sınav metnini yazmaya başladık. Klavye sesleri abartıldığı gibi fazla değildi. Sınavdan sonra çıktılar hazırlanırken komisyon

    08.09.2023 16:22

  • MelihOzaslan

    MelihOzaslan

    Başarısızlık Hikayesi :)
    Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlıs

    04.01.2024 14:59

  • Dgram

    Dgram

    Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Denemem
    merhaba arkadaşlar . ben Elazığ adliyesinde sınava girdim ilk girişim oldu katiponline ile hazırlandım hiçbir şey bilmiyordum bu sitede bayağı yol kat ettim sınava az bir süre kalmıştı işe girmek zorunda kaldım son bir ay hiç bakamadım ondan sınavı geçemedim yüksek kapattı benim netime göre ama devam etseydim geçebilirdim nasip diyelim bu yıl yeniden hazırlanıyorum katiponline ile yola devam.. site kurucula

    09.09.2023 17:31

  • ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
    ben ataberki bu sitede tanıdım. sabah akşam konuştuk sohbet ettik.hayallerimizden hedeflerimizden konuştuk.atanmayı herkes gibi o da çok istiyordu ve çok başarılıydı. sürekli ikimiz de atanacağız diyordu.ben çok kindarım sen atanır ben atanamazsam karşında beni bulursun diyordu:)) canım ata'm senin için atanacağım sana söz veriyorum güçlü olup çalışacağım hiçbir zaman senin kadar iyi yazamasam da bu ça

    11.02.2023 11:41

  • iremmeseli

    iremmeseli

    Bir zamanlar Katip olma aşamasındaydım🌸
    Adalet meslek lisesi mezunu olduktan sonra bana destek veren adalet hocam kursiyerlik yapmaya başlamıştı.Hafta icleri ve hafta sonları kurslara katılarak kendimi geliştirmeye başlamıştım . İlk başta nasıl bir meslek olduğunu bilmediğim katiplik sürecim başlamış oldu.Kpssye hazırlanmıştım ve belli bi puan almıştım. Klavyemi de daha fazla geliştirerek bu yıl ajandalar tutarak ve sürekli çalışarak daha iler

    13.10.2022 19:14

  • BÜLENT

    BÜLENT

    İskenderun Adliyesi Katiplik Sürecim
    Merhabalar.2023 yılının malum yüzyılın depreminin ardından İskenderun adliyesine mülakatlara katıldık. 2016 dan beri uğraş veriyorum atanmak için umarım benim için son girişim olur ve bu sefer başarılı olurum.Sınav yerim iskenderun adliyesiydi. Depremden dolayı 2023 yılında Mart ayında başlayan başvurular Nisan ayında başladı. Klavye sınavı 9 Haziran da yapıldı. 19 haziranda da sözlü mülakat sınav

    08.09.2023 14:59

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43