İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
merhaba evet başlık biraz ürkütücü olabilir, fakat çok fazla emek verip de alamamanın sonu bu. İstemeye, yeniden denemeye cesareti kalmamış insanlar. İlk deneyimim Erzurum Adliyesinde oldu. Klavye de 102 doğru yazabilmiştim ve bu da sıralamaya girmem için yeterli gelmemişti. Daha sonra yargıtay ilanı çıktı ve mülakatta elenmiştim. O kadar bekleyişin sonucunun hüsran olması beni çok üzmüştü. Daha sonra yeni bir ilan gelmişti, yeni bir ilan dediğime bakmayın aylar sonra hatta 1 yıl sonra gelen bir ilan bu, Burada da Adana BAM da girip derece yapıp mülakatta elenmiştim. Bu bekleyişin sonu da koca bir hüsran oldu benim için. KPSS ye çalışacak gücüm kalmamıştı ama bir güçlü en azından tekrar alımlara başvura bilmek için o psikoloji ile tekrar çalışmaya başladım ve üzüntümü bile yaşayamamıştım. Çünkü buna pekte fırsatım kalmamıştı. 74 aldım ve yeni ilana kadar tekrar klavye çalışmaya devam ettim. Yeni ilan sonucu hem zabıt hem de cte katipliğine başvurdum ikisinde de klavye de derece yaptım Hatay da birinci oldum. Çok umutluydum sonuçta ikisi de başarısız geldi. Üstelik kontenjan da doldurmamışlardı. Ne düşüneceğimi nasıl bir üzüntü içinde olmam gerektiğini bile kestiremiyordum. Kurduğunuz tüm hayaller bir anda çöp oluyor, beklediğiniz her şey bir anda bom boş çıkıyor. En çokta gecelere kadar çalıştığınız klavye, mülakat ... İşe hakim olacak kadar her şeyi öğrenmek ve bunun sonucunda kapıdan içeri girememek. Bazen söyleyecek pek bir şey gelmiyor içinizden...
-
Hafsaesra
Çaylak
Teşekkür ederim :) eline sağlık.
-
Selmaaaaa
Çaylak
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz
Diğer İçerikler
-
ümrannn
Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için07.09.2023 14:29
-
Oğuz YARAR
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
Başımız sağ olsun mekanı cennet olsun güzel kardeşimin23.02.2023 00:10
-
☠️MERTİFOX☠️
1.DENEME GAZİANTEP
selamlar ben mert bugün 05.03 .2023 deprem olmasının üstünden 1 ay geçti ve ancak eve girebildik bundan 2 ay önce 3 dakikada 15 20 kelime ile başladığım bu serüvende emeğimin karşılığı olarak 110 140 arası bi basamağa çıktım çoğu arkadaş gibi katipliğe hazırlanıyorum sizlerin anıları bizim yada benim gibi ilk defa sınava girecekler için çok değerli asla anılarınızı yazmaktan çekinmeyin bu sınava05.03.2023 18:04
-
MelihOzaslan
Başarısızlık Hikayesi :)
Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlıs04.01.2024 14:59
-
yıldızzccc
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Merhaba arkadaşlar Sizinle klavye sınavına ve öncesine dair yaşadıklarımı kısaca anlatmak istiyorum. İlk Q klavyede yazıyordum. Karar verip F ye geçtim. Her gün çok düzenli şekilde program yapıp o programlara uydum. Mesela 2020 zabıt katipliği 1.metni 3 defa yazıp sırasıyla 10 metne kadar 3 dakikalık yazıyordum sonra aynı metinleri 1'er dakikalık sonra 5'er dakikalık yazıyordum. Sesli ortamlarda da ara ara ç20.09.2023 12:49
-
Aylin P.
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Klavye-Mülakat
Elazığ Adliyesi'nde bu sene 2. girişim oldu. Klavye için girişte salonda kalabalığın içinde beklemek zordu ilk girişimde. 10 arlı gruplar halinde F-Q olacak şekilde içeriye almaya başladılar. Sıra bana geldiğinde yerime oturup heyecanla yazacağım anı bekledim. Salonda görevli olan kişiler çok sıcakkanlı idiler bu yüzden daha rahat geçti diyebilirim. Önde oturan bir arkadaşa kura ile yazacagımız metni çekt08.09.2023 14:26
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin