TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

Hafsaesra

Çaylak

25.10.2023 01:00
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)

merhaba evet başlık biraz ürkütücü olabilir, fakat çok fazla emek verip de alamamanın sonu bu. İstemeye, yeniden denemeye cesareti kalmamış insanlar. İlk deneyimim Erzurum Adliyesinde oldu. Klavye de 102 doğru yazabilmiştim ve bu da sıralamaya girmem için yeterli gelmemişti. Daha sonra yargıtay ilanı çıktı ve mülakatta elenmiştim. O kadar bekleyişin sonucunun hüsran olması beni çok üzmüştü. Daha sonra yeni bir ilan gelmişti, yeni bir ilan dediğime bakmayın aylar sonra hatta 1 yıl sonra gelen bir ilan bu, Burada da Adana BAM da girip derece yapıp mülakatta elenmiştim. Bu bekleyişin sonu da koca bir hüsran oldu benim için. KPSS ye çalışacak gücüm kalmamıştı ama bir güçlü en azından tekrar alımlara başvura bilmek için o psikoloji ile tekrar çalışmaya başladım ve üzüntümü bile yaşayamamıştım. Çünkü buna pekte fırsatım kalmamıştı. 74 aldım ve yeni ilana kadar tekrar klavye çalışmaya devam ettim. Yeni ilan sonucu hem zabıt hem de cte katipliğine başvurdum ikisinde de klavye de derece yaptım Hatay da birinci oldum. Çok umutluydum sonuçta ikisi de başarısız geldi. Üstelik kontenjan da doldurmamışlardı. Ne düşüneceğimi nasıl bir üzüntü içinde olmam gerektiğini bile kestiremiyordum. Kurduğunuz tüm hayaller bir anda çöp oluyor, beklediğiniz her şey bir anda bom boş çıkıyor. En çokta gecelere kadar çalıştığınız klavye, mülakat ... İşe hakim olacak kadar her şeyi öğrenmek ve bunun sonucunda kapıdan içeri girememek. Bazen söyleyecek pek bir şey gelmiyor içinizden...

Yorumlar
  • 25.10.2023 13:06

    Hafsaesra

    Çaylak

    Teşekkür ederim :) eline sağlık.

  • 19.05.2025 12:29

    Selmaaaaa

    Çaylak

    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

Diğer İçerikler
  • ümrannn

    ümrannn

    Denizli Adliyesi Katiplik Mülakat Deneyimim
    Merhaba arkadaşlar, sizlere 9 haziranda girmiş olduğum Denizli adliyesindeki klavye sınavından bahsedeceğim. İlk olarak bizleri aday sıra numarasına göre çağırmışlardı. Bahçede görevli 1-100 arası kişileri sıraya koyuyor sonra sayı artarak devam ettiriyordu (1-200,1-300) sınava 10 Q 10 F olarak giriyorduk, koridorda oluyor sınav ama klavye tuşları hiç duyulmuyordu bu da sizi biraz rahatlatıyor, sınav için

    07.09.2023 14:29

  • Oğuz YARAR

    Oğuz YARAR

    ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
    Başımız sağ olsun mekanı cennet olsun güzel kardeşimin

    23.02.2023 00:10

  • ☠️MERTİFOX☠️

    ☠️MERTİFOX☠️

    1.DENEME GAZİANTEP
    selamlar ben mert bugün 05.03 .2023 deprem olmasının üstünden 1 ay geçti ve ancak eve girebildik bundan 2 ay önce 3 dakikada 15 20 kelime ile başladığım bu serüvende emeğimin karşılığı olarak 110 140 arası bi basamağa çıktım çoğu arkadaş gibi katipliğe hazırlanıyorum sizlerin anıları bizim yada benim gibi ilk defa sınava girecekler için çok değerli asla anılarınızı yazmaktan çekinmeyin bu sınava

    05.03.2023 18:04

  • MelihOzaslan

    MelihOzaslan

    Başarısızlık Hikayesi :)
    Normalde 130 kelimeden aşağı Q klavye ile yazmıyordum. sınava çok sıkı çalıştım. sınav günü geldi çattı ve heyecanım da yoktu aslında. ancak ne oldu bilmiyorum normalde 130dan aşağı yazmadığım metinde o kadar zorlandım ki anlatamam. ve 90ın altında kalınca elendim. kısmet mi denir bilmiyorum. ama maalesef ki elendiğimi öğrendiğimde her şey berbat oldu ve hala şaşıyorum o elenme sürecine. hayırlıs

    04.01.2024 14:59

  • yıldızzccc

    yıldızzccc

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Merhaba arkadaşlar Sizinle klavye sınavına ve öncesine dair yaşadıklarımı kısaca anlatmak istiyorum. İlk Q klavyede yazıyordum. Karar verip F ye geçtim. Her gün çok düzenli şekilde program yapıp o programlara uydum. Mesela 2020 zabıt katipliği 1.metni 3 defa yazıp sırasıyla 10 metne kadar 3 dakikalık yazıyordum sonra aynı metinleri 1'er dakikalık sonra 5'er dakikalık yazıyordum. Sesli ortamlarda da ara ara ç

    20.09.2023 12:49

  • Aylin P.

    Aylin P.

    Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Klavye-Mülakat
    Elazığ Adliyesi'nde bu sene 2. girişim oldu. Klavye için girişte salonda kalabalığın içinde beklemek zordu ilk girişimde. 10 arlı gruplar halinde F-Q olacak şekilde içeriye almaya başladılar. Sıra bana geldiğinde yerime oturup heyecanla yazacağım anı bekledim. Salonda görevli olan kişiler çok sıcakkanlı idiler bu yüzden daha rahat geçti diyebilirim. Önde oturan bir arkadaşa kura ile yazacagımız metni çekt

    08.09.2023 14:26

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43