Çankırı Adliyesi Mülakat
sınav yerine 10 ar kişilik gruplarla aldılar sınav odasının önünde herkes ailesi ile bekleyebiliyor ve görevli 10 kişinin ismini okuyor şansınıza göre geç veya erken girebilirsiniz normal kıyafet giymiştim kendi klavyenizi veya minder vs. götürmek yasak sandalye normal masa sandalyesiydi km720 klavyeydi güzel klavye yumuşak dı yazma bittiği anda sonucunuz kağıt olarak size veriliyor sözlü mülakat günü yüksek yazandan düşük yazana doğru alınıyor genel kültür ve bilgi soruluyor muhabbet sohbet havasında geçiyor.normal kıyafet giymiştim kendi klavyenizi veya minder vs. götürmek yasak sandalye normal masa sandalyesiydi km720 klavyeydi güzel klavye yumuşak dı yazma bittiği anda sonucunuz kağıt olarak size veriliyor sözlü mülakat günü yüksek yazandan düşük yazana doğru alınıyor genel kültür ve bilgi soruluyor muhabbet sohbet havasında geçiyor benim için güzel geçti fazla heyecan yapmadım komisyondaki görevliler de heyecanlıyız diye sohbet ediyorlar.
Diğer İçerikler
-
Hamza Yılmaz
Pes Etmek Yok!!! [İstanbul Adliyesi Zabıt Katipliği]
İstanbul Adliyesinde hem zabıt hem icra katipliğine başvurdum. Zabıt katipliğinde 197, icra katipliğinde 214 yazdım. İkisinin de sözlüsü çok güzel geçti, kendimi güzel ifade ettim ve sorulan soruların hepsini bildim. Tahmin edersiniz ki ikisini de ya da sadece icrayı kazandım. Ama öyle olmadı. Asıl güzel geçen sınavım olan icra katipliğinden o kadar yüksek yazıp sözlümün mükemmel geçmesine rağmen elend01.11.2023 00:18
-
yıldızzccc
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Merhaba arkadaşlar Sizinle klavye sınavına ve öncesine dair yaşadıklarımı kısaca anlatmak istiyorum. İlk Q klavyede yazıyordum. Karar verip F ye geçtim. Her gün çok düzenli şekilde program yapıp o programlara uydum. Mesela 2020 zabıt katipliği 1.metni 3 defa yazıp sırasıyla 10 metne kadar 3 dakikalık yazıyordum sonra aynı metinleri 1'er dakikalık sonra 5'er dakikalık yazıyordum. Sesli ortamlarda da ara ara ç20.09.2023 12:49
-
Nisasvnc
Balıkesir adliyesi zabıt katipliği
Öncelikle merhaba benim şansım ilk kez başvurup ve ilk başvurumda sınavı ve mülakatı geçmem sanırım . ilk başlarda çok motive değildim ama kursa gidip benden daha iyi yazan arkadaşlarımı görünce bende yapabilirim diye kendimi motive etmiş olabilirim :) .Klavye sınavına girdiğimde aşırı heyecan yapmıştım ilk otuz saniyede parmaklarımı klavyeye oturtamamıştım ama 116 net puanla barajı geçtiği03.11.2023 17:20
-
⛵ DENİZ KIZI ⛵
Mersin Adliyesi Zabıt Katipliği Deneyimi
Mersin adliyesine zabıt katipliği için 2. başvuruşum. F ve Q klavye olmak üzere iki güne ayrıldı gruplar. isim sırasına göre sırayla içeri alındı. içeride zabıt katibi adaylarının yanı sıra katipler ve komisyon üyeleri de bulunmaktaydı. Gayet sıcak ve samimi bir ortam mevcut. Sandalyeler masaya göre maalesef bir tık kısa kalıyordu ancak yanınızda minder vs getirmenize izin veriliyor. Herkesin hazır olmas�07.09.2023 07:29
-
nisanur baran
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
Bursa adliyesi için sınava girdim. Klavye sınavı meslek lisesinde yapılıyor, sadece kimlik ile sınava giriliyor. Alfabetik sıraya göre ortalama 15 kişilik sınıflarda U şeklinde sıralarda sınav yapıldı. Klavye sesi beni rahatsız etmemişti aynı zamanda kulak tıkacı kullandım sınavdan önce alıştırma yapılıp kullanılabilir etkisi oluyor. En rahat olduğunuz şekilde sınava gidilmeli. Kendi Klavyen, minder tar07.09.2023 14:13
-
kelebek0234
Adıyaman Adliyesi Klavye Sınavı
Katiplik için Adıyaman'a başvurmuştum. Komisyon tarafından sabah saat 09.00 da adliye önünde olmam gerektiği belirtildi. Saat 13.00 da listede adım okundu ve sınav salonunun önüne çağrıldım listeler KPSS sınav notuna göre ayarlanıyordu. Sınav salonuna 7 F klavye ve 7 Q klavye olmak üzere toplamda 14 kişi olarak içeri alındık. İçeri de bir adliye başkanı 2 tane komisyon katibi ve yazı işleri müdürü var06.09.2023 22:22
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin