Katip Değilim Ama Buda Benim Anım Olsun
Hatay/İskendurun da yaşıyorum.6 Şubat depremini bizzat yaşamış biri olarak yazıyorum.Evlerimiz hasar gördü şuan depremzedelerin kaldığı toplu yaşam alanlarında yaşıyoruz.Ama bundan önce hiç tanımadığım 14 kişiyle aynı çadırda 9 gün yaşadım.Deprem günü arabada kaldık daha doğrusu arabada 6 gün kaldık sonrasında komşumuzun çadırında kaldık.3 ay önce o mahalleye göçmüştük kimseyi tanımıyorduk ve halende tanımıyoruz.Daha doğrusu tanınacak insan dahi olduklarını düşünmüyorum çünkü insanlar depremin ilk gününden itibaren çok acımasızlaşmıştı ve halende öyle ne yazık ki.Deprem sayesinde gerçekten yanımızda olan insanları öğrendik ve gördük.Akrabamız sandığımız insanlar meğer en büyük düşmanlarımızmış bunu öğrendik neyse bu kadar minik bir anı.
Diğer İçerikler
-
salihatutar
İlk Girişimde Kazanmakk ( Cizre Adliyesi Zabıt Katibi)
merhabalar herkese:) benim olay tamamen belkide hırsımdı adalet kazanıp gidemedim bende bu yola giriştim kpssden yeterli puan aldım ve başladım klavyeye q dan devam ettim elim daha yatkındı diye ama siz öyle düşünmeyin f den başlayın kısa süre içinde hızlanma ve q yazanlara göre daha yüksek yazarsınız. klavye serüvenimde baya zorlandım dediğim gibi q klavyeden devam ettim yükselme hemen olmuyor uzun sürü26.10.2023 14:49
-
⚡Herensuge ⚡
Bursa Adliyesi Mülakat Deneyimi
Katiplik mülakatını Bursa’da Uluyol adliyesinde girdim sınav D kapısından girilip zemin katta beklememiz istendi, sınavın bulunduğu koridor biraz dardı ve mahkeme salonu da bulunuyordu. Mülakata alınmayı beklerken sınava yazdığımız kelime sayısına göre alınacağımı bildirip yoklama aldılar. Mülakata giderken siyah kumaş pantolon ve siyah ceket giydim, ayakkabı olarak da siyah çok yüksek olmayan önü ve a06.09.2023 23:03
-
onparmakdegilim
Sonunda Oldu..! (Zonguldak Adliyesi)
Geçen sene 116 kelime yazıp garanti dediğim mülakata çağrılmadım, her nasip vaktine esirdir. Normal şartlarda 140-150 yazan parmaklarım bu sene de heyecana yenik düştü ve 30 yanlış ile 103 kelimeyi zor yazabildim. Sınavdan ağlayarak çıktım desem yeridir. Meğerki ne çok bel bağlamışım bu sınava ben ama bu kez OLDU! 103 kelime ile giremem dediğim mülakata çağrıldım bu sene ben. Tekrar diyorum her nasip vak29.09.2023 18:50
-
melek1
İstanbul Adliyesi İlk Klavye Mülakatı Deneyimim
Merhabalar,İlk deneyimimde yaşadığım tecrübeleri aktarmaya çalışıcam elimden geldiği kadarıyla, her şeyden önce deneyimlediğiniz hiçbir şeyden iyi veya kötü pişman olmayın, deneyimlediğiniz her şey farkında olmasanızda sizi belki de bir sonraki deneyiminiz için en iyisi yapıcak. Böyle müthiş umutlarla girmedim ama çok çalıştım kendi çalışma biçimimi oluşturdum ve sınavdan sonra şunu fark ettim k14.06.2023 12:59
-
Hafsaesra
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
merhaba evet başlık biraz ürkütücü olabilir, fakat çok fazla emek verip de alamamanın sonu bu. İstemeye, yeniden denemeye cesareti kalmamış insanlar. İlk deneyimim Erzurum Adliyesinde oldu. Klavye de 102 doğru yazabilmiştim ve bu da sıralamaya girmem için yeterli gelmemişti. Daha sonra yargıtay ilanı çıktı ve mülakatta elenmiştim. O kadar bekleyişin sonucunun hüsran olması beni çok üzmüştü. Daha sonra ye25.10.2023 01:00
-
☠️MERTİFOX☠️
Olmadı ama Son Olmayacak..! Gaziantep Katiplik Sürecim
75 KPSS 125 kelime net yazarak kaldığım gaziantep mülakatından bu gün 64 puanla elendiğimi öğrenmiş bulunmaktayım 60 puan kılık kıyafete veriyorlar 3 soru sordular 3 te 3 bildim 1 puanda isim soyismime verdiler galiba canları sağolsun pes etmek yok tekrardan gireceğiz mülakatımın iyi geçtiğini düşünüyordum ikametim antepdi kısmetimizde yokmuş seneye tekrar görüşmek üzere görüşürüz katiponline ailes28.09.2023 23:47
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin