Katip Değilim Ama Buda Benim Anım Olsun
Hatay/İskendurun da yaşıyorum.6 Şubat depremini bizzat yaşamış biri olarak yazıyorum.Evlerimiz hasar gördü şuan depremzedelerin kaldığı toplu yaşam alanlarında yaşıyoruz.Ama bundan önce hiç tanımadığım 14 kişiyle aynı çadırda 9 gün yaşadım.Deprem günü arabada kaldık daha doğrusu arabada 6 gün kaldık sonrasında komşumuzun çadırında kaldık.3 ay önce o mahalleye göçmüştük kimseyi tanımıyorduk ve halende tanımıyoruz.Daha doğrusu tanınacak insan dahi olduklarını düşünmüyorum çünkü insanlar depremin ilk gününden itibaren çok acımasızlaşmıştı ve halende öyle ne yazık ki.Deprem sayesinde gerçekten yanımızda olan insanları öğrendik ve gördük.Akrabamız sandığımız insanlar meğer en büyük düşmanlarımızmış bunu öğrendik neyse bu kadar minik bir anı.
Diğer İçerikler
-
aleynaogut
Bir Senelik Emeğimin Karşılığını Nasıl Aldım ve Neler Yapıp Atandım.
Öncelikle çalışmaya yeni başlayan ve kazanıp anıları okumaya gelen arkadaşlara selam olsun. Benim adım Aleyna ÖĞÜT burada klavye çalışmaya başlayan arkadaşlara örnek olsun diye yazıyorum umarım bazı arkadaşlara bir şeylerin farkındalığını yaşatırım. Arkadaşlar ben üniversite sınavında mezuna bıraktım ve KPSS olduğunu öğrendim yazın iki ay çalıştım ve sınava girdim puanım 76ydı ve benim i�28.10.2023 23:10
-
✨Fatma✨
ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
Kelimelerin cümlelerin kifayetsiz kaldığı bir zaman.... Birlikte çalışma yapıp ufak bir sohbetimizin olması, düello açmıştım farklı metinler açar mısınız demesi ne kadar kibar bir insandın. Arkadaşımızın biri , sizin ne güzel isminiz var demesi üzerine al bir süre sen kullan demesi, sen nasıl gönlü hoş bir insandın gözyaşlarımız senin ve diğer vefat eden kardeşlerimiz için Rabbim mekanınızı12.02.2023 19:49
-
Dgram
Elazığ Adliyesi Zabıt Katipliği Denemem
merhaba arkadaşlar . ben Elazığ adliyesinde sınava girdim ilk girişim oldu katiponline ile hazırlandım hiçbir şey bilmiyordum bu sitede bayağı yol kat ettim sınava az bir süre kalmıştı işe girmek zorunda kaldım son bir ay hiç bakamadım ondan sınavı geçemedim yüksek kapattı benim netime göre ama devam etseydim geçebilirdim nasip diyelim bu yıl yeniden hazırlanıyorum katiponline ile yola devam.. site kurucula09.09.2023 17:31
-
mtsy61
Trabzon Katiplik Sınavı Ve Mülakat Deneyimim
Sınava Trabzon adliyesinde girdim.Klavye sınavında sistem sıkıntısı olduğu in baya bekledik. Toplamda 20 kişi ile girdik 12 ye 8 şeklinde yanlış hatırlamıyorsam. Klavye sınavına normal gündelik gittim. Sandalye masalar ortam çok geniş ve rahattı. Klavye kb-21 di. Yeni siyah modeliydi çok sessiz bir klavyeydi. Hiçbir rahatsız edici durum olmadı heyecan dışında. Sözlü mülakatta yarım saat erken gittim ve saa28.09.2023 20:58
-
urfali6363
Şanlıurfa Adliyesi Klavye Uygulama Sınavı
Ben hemen bi anı yazayım şuraya :) klavye uygulama sınavında oturduk işte yazıyoruz başsavcı yanımızda geziyor herkese bakıyor başarılar dedi herkese sınav başladı ben başladım yazmaya 201 kelime yazdım sınav bitti yanımdaki çocuk 110 kelime yazdı bi baktım benim kelimeye baktı sen kaç yazdın diye baktı ve sonra bi anda baktım sesini yükseltmeye başladı senin yüzünden kaybettim hayvan gibi yazıyo08.09.2023 14:54
-
no:81
Düzce Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
Düzce adliyesi icra katipliği için başvuru yapmıştım. Uygulama sınavının olduğu gün başka bir komisyonda da sınavım olduğu için erteleme dilekçesi yazdım. Hiçbir sıkıntı olmadan sınav günüm başka bir güne ertelendi. Başka bir şehir olduğu için 1 gün önceden gitmek istedim. Adliyeye yakın bir yerde günlük apart tuttum. Ekonomik olarak gayet ideal bir şehir. Sınav günü, küçük bir şehir olduğu09.09.2023 20:22
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin