TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

Nisanur Baran

Çaylak

07.09.2023 14:13
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi

Bursa adliyesi için sınava girdim. Klavye sınavı meslek lisesinde yapılıyor, sadece kimlik ile sınava giriliyor. Alfabetik sıraya göre ortalama 15 kişilik sınıflarda U şeklinde sıralarda sınav yapıldı. Klavye sesi beni rahatsız etmemişti aynı zamanda kulak tıkacı kullandım sınavdan önce alıştırma yapılıp kullanılabilir etkisi oluyor. En rahat olduğunuz şekilde sınava gidilmeli. Kendi Klavyen, minder tarzı şeyler yasaktı. Sandalyeler ayarlanmıyor. Merak edenler toki meslek lisesinden sınıfların fotoğraflarına bakabilirler.

Yorumlar
Diğer İçerikler
  • leyla33

    leyla33

    Manavgat Zabıt Katipliği Mülakat Sürecim
    Merhaba zabıt katipliği mülakatına 3. Girişim daha önce farklı şehirleri denemiştim öncelikle sabah 9 gibi toplandık isimler okundu KPSS puan sıralamasına göre grup grup almaya başladılar sanırım 10 yada 15 er gruplar şeklinde idi aslında benim sırama çok vardı ama küçük bir bebeğim olduğu için memura rica ettik üçüncü yada dördüncü grupta girdim mülakata ortam iyiydi ses vs yoktu klavyeler gayet iy

    08.09.2023 17:00

  • Cansu

    Cansu

    Ankara Adliyesi / Zabıt Katipliği -İstanbul Adliyesi / Zabıt Katipliği klavye sınav süreci
    Herkese merhabaaa :) Ankara adliyesi zabıt katipliği sınavına ilk girdiğimde uzun bir bekleyiş olmuştu sınav giriş saatim 10 gözüküyorsa ben sınava girene kadar 12.30 olmuştu sınav ortamında kaç bilgisayar var hatırlamıyorum ama salon baya genişti başı var sonu yok gibi gözüküyordu mevcut çok da sayıyı hatırlamıyorum ama ferah bir salon ortamı vardı klavyeyı ister üste ister altta durdurabilirsiniz

    12.09.2023 18:42

  • ⛵  DENİZ KIZI ⛵

    ⛵ DENİZ KIZI ⛵

    Aksaray Adliyesi Katiplik Sınavı Deneyimi
    Aksaray adliyesinde cezaevi katipliği sınavına girdim. Saat 9 da hepimiz Kpss puan türlerimize göre sıraya dizildik. 10 Q 10 F olmak üzere sırayla içeri alındık. İlk grupta girdim sınava. Sandalyeler masalara göre orantılıydı. Sınavdan önce 30 saniyelik hazırlık metninden sonra sınav metnini yazmaya başladık. Klavye sesleri abartıldığı gibi fazla değildi. Sınavdan sonra çıktılar hazırlanırken komisyon

    08.09.2023 16:22

  • Aylin P.

    Aylin P.

    Malatya Adliyesi CTE Deneyimi
    Bu sene hem zabıt hem cte katibi için başvurdum daha doğrusu icra da listeye giremediğim için ikisinde şansımı denedim. Depremden dolayı sınav Karabük'te yapıldı. Karabük Adliyesi çalışanlarının mütevaziliği, samimiyeti ve bizlerle sohbet ederek stresimizi almaları gerçekten çok iyiydi. Zaten yol yorgunluğu ile çoğu kişi endişeliydi. Klavye sınavı için Q ve F olmak üzere 5 er 5 er listeden isim söyledi

    08.09.2023 14:38

  • EKİNCİKATİP

    EKİNCİKATİP

    İzmir Adliyesi Zabıt ve İcra katipliği Deneyimi
    Sınava çalışırken kendimi fazlasıyla kasıp yüksek klavye sesleriyle çalıştım, buna kesinlikle gerek yok çünkü sınav esnasında kendi klavye sesinizi bile duyabiliyorsunuz. Ortalama 70-80 kişi sınava giriyor aynı anda heyecanlı ortam tabii ki fakat gerilecek bir ortam değilmiş, klavye çeşidi km-720 yumuşak klavyeydi. Sınav metni gelmeden önce 30 saniye test aşaması oluyor ve sonra görevliler sınavın başla

    13.06.2023 00:16

  • ronin

    ronin

    Niğde zabıt katipliği Kazandım!
    Üniversite bitince kpss çalışmaya başladım yaklaşık 6-7 ay bi çalışma sürem oldu umduğum puanı alamamak beni yormuştu fakat pes etmedim katipliği daha önce duymuştum puanımda yetiyordu biraz araştırdıktan sonra F klavye ile 0 dan çalışmaya başladım Q ile 100-110 yazmama rağmen F den devam ettim yaklaşık 4-5 ay da klavyeye çalıştım öyle aşırı bir şekilde değil güne yayarak çalıştım ki bence kl

    01.10.2023 13:58

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43