TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

⚡Herensuge ⚡

Çaylak

06.09.2023 22:52
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi

Bursa adliyesinde zabıt katipliği için başvuruda bulundum, adliye sınavını Bursa’da bulunan Hamitler Toki Mesleki ve Teknik Anadolu lisesinde girdim, sınav yerine gitmek biraz sıkıntılıydı çünkü şehir dışından gelen biri için merkezi bir yerde bulunmuyordu. Beni dayım götürdüğü için bu konuda şanlıydım, benim gibi şehir dışından gelen arkadaşlar iki vasıta kullanarak okula gelmek zorunda kalmıştı. Okula gelince sınava girmeyi beklerken okulun bahçesindeydik, sırayı ikiye böldüler bir taraftan F klavye bir taraftan ise Q klavyeden yazanlar girdi. Okulda 4 tane bilgisayar laboratuvarı vardı, isim sırasına göre girdiğimiz için bir veya bir buçuk saat kadar bahçede beklememin ardından ismimin okunması ile binaya girdim, F klavyesini tercih ettiğim için F sırasına girdim ve kimliğimi ibraz edip imzamı attıktan sonra koridorda F sırasında yukarı çıkmayı bekledikten sonra görevliler bizi yukarıdaki laboratuvarlara çıkardılar, F klavyesinin sınavının olacağı sınıfın kapısında bekledikten sonra sınavları bitenler sınıftan çıkınca sıra gelince sınıfa girdim yaklaşık on veya on beş kişilikti sınıf. Sınav için altımıza minder veya puf getirmeye izin vermedikleri için sandalyeler boyumuza biraz kısa geldi, görevliler gayet samimi ilgilenmişlerdi. Sınav öncesi bir otuz saniyelik bir denemenin ardından gerçek sınavı olduk, sınav bittikten sonra çıkış için ayrılan kısımlar için ok takiplerini yaparak okuldan ayrıldım. Sınava girerken üzerimde rahat kıyafetlerim vardı, sınavda rahat edebilecek bir kıyafet giymek daha iyiydi takım elbise vb. kıyafet giymeye gerek yok ayrıca kendi klavyelerimizi de sınava sokmak yasaktı bu yüzden klavye ile sınava girmeyin. 


Yorumlar
Diğer İçerikler
  • ⚡ LIFE IS HERE ⚡

    ⚡ LIFE IS HERE ⚡

    ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
    İnanmak istemiyorum be kardeşim kısa zamanda güzel anılar yaşadık cok güzel makaralar yaptık eğlendik adliyeleri konuşuyorduk Q klavyeyi konuşuyorduk şimdi ben burada bu mesajı yazıyorum o kadar çok zor ki keşke böyle olmasaydı be kardeşim. Mekanın cennet olsun nur içinde yat güzel insan

    13.02.2023 21:56

  • Yaralı Yüz

    Yaralı Yüz

    İzmir Adliyesi Zabıt - İcra ve Erzurum CTE Katipliği
    Merhaba.İzmir Adliyesi Zabıt Katipliğinde 151-1 , İzmir İcra da ise 151-2 yazdım.Erzurum Adliyesinde ise 153-1 yazdım.İzmir İcra mülakatında 9-10 a yakın soru soruldu ve 8 tanesine tam cevap verdim. Aslında mülakatım güzel geçmişti, komisyon olumlu gibiydi ve klavyemde iyiydi aslında ama biraz puan girdi sanırım devreye 4.yedekte kaldım.Zabıt mülakatı ise 2 soru soruldu doğru bildim lakin biraz kısa sürdü.Er

    03.11.2023 19:20

  • ⚡M J ⚡

    ⚡M J ⚡

    ÜMİDİMİZ UMUDUMUZ HEP ALLAHTAN
    Bu katiplik için ve klavye için başladığım için o kadar pişmanım ki keşke hiç başlamasaydım diyorum pişmanlığım elenmekten dolayı değil arkadaşlarım sağ olsun gerekirse hep elenim ama olmuyor 02.02.2023 yılında üç senedir beraber çalıştığım arkadaşım ablam yerine kattığım melek gibi ablamı kaybettim halen bile inanmıyorum daha alışma sürecimde bu olaylar oldu pişmanlığımın sebebi ise kaybet

    15.02.2023 18:12

  • deniz budak

    deniz budak

    Cizre Adliyesi Zabıt Katibi Uygulamalı Sınav Ve Mülakat Tecrübelerim
    Uygulamalı sınava cizrede girdim. Sınava katılım oldukça yüksekti. Beklemek oldukça sıkıcı olduğundan telefonla uğraştım. Yaklaşık dört saat beklemek zorunda kaldım. Beş f klavye beş ise q klavye kullananlar olarak onar kişilik gruplar halinde uygulamalı sınava girdik. Uygulamalı sınavda rahat olabilmem için sıradan bir gömlek ve pantolon giyindim. Masa ve sandalye uygundu, Klavyeyi dilediğiniz gibi konumla

    28.09.2023 20:43

  • Apollon

    Apollon

    Bursa Adliyesi Katiplik Süreci
    Bursa Komisyonu klavye uygulama sınavı ''Hamitler toki mesleki ve teknik anadolu lisesi''nde icra edildi.Tam emin olmamakla birlikte 15-20 kişilik gruplarla sınıflara girildi.Kendi klavyemi götürmedim ( Buna izin verilip verilmediği hakkında bilgim yok.)Minder, puf gibi oturmaya yarayan malzeme götürmedim buna izin verilip verilmediği hakkında bilgim yok.Sandalye tipi, klasik yemekhane sandalyesiydi.(Google böyle yazdığ�

    10.09.2023 11:51

  • pikaçuu

    pikaçuu

    Niğde Adliyesi Zabıt Katipliği Mülakat Süreci
    merhaba arkadaşlar. Ben niğde adliyesinde zabıt katipliği sürecini geçirmiş ve hala şu dönemlerde mülakat sonucu bekleyen bir adayım, umarım siz bunları okurken ben atanmış bir zabıt katibi olurum diyerek anılarımı sizlerle paylaşmak istiyorum umarım sizlere faydalı satırlar paylaşabilirim.öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki çok uzun bir süreç arkadaşlar bunu bilerek ve farkında olarak yola çıkarsanı

    09.09.2023 00:03

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43