TEST SİTESİ YAYINDA
Sitemizde yeni döneme daha sağlıklı ve iyi bir başlangıç yapabilmek adına test sitemizin linkini sizlerle paylaşıyoruz.
Test sayfası üzerinden istek ve önerilerinizi bizimle paylaşarak gelişime katkı sağlayabilirsiniz.
Test sayfasına git

⚡Herensuge ⚡

Çaylak

06.09.2023 22:52
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi

Bursa adliyesinde zabıt katipliği için başvuruda bulundum, adliye sınavını Bursa’da bulunan Hamitler Toki Mesleki ve Teknik Anadolu lisesinde girdim, sınav yerine gitmek biraz sıkıntılıydı çünkü şehir dışından gelen biri için merkezi bir yerde bulunmuyordu. Beni dayım götürdüğü için bu konuda şanlıydım, benim gibi şehir dışından gelen arkadaşlar iki vasıta kullanarak okula gelmek zorunda kalmıştı. Okula gelince sınava girmeyi beklerken okulun bahçesindeydik, sırayı ikiye böldüler bir taraftan F klavye bir taraftan ise Q klavyeden yazanlar girdi. Okulda 4 tane bilgisayar laboratuvarı vardı, isim sırasına göre girdiğimiz için bir veya bir buçuk saat kadar bahçede beklememin ardından ismimin okunması ile binaya girdim, F klavyesini tercih ettiğim için F sırasına girdim ve kimliğimi ibraz edip imzamı attıktan sonra koridorda F sırasında yukarı çıkmayı bekledikten sonra görevliler bizi yukarıdaki laboratuvarlara çıkardılar, F klavyesinin sınavının olacağı sınıfın kapısında bekledikten sonra sınavları bitenler sınıftan çıkınca sıra gelince sınıfa girdim yaklaşık on veya on beş kişilikti sınıf. Sınav için altımıza minder veya puf getirmeye izin vermedikleri için sandalyeler boyumuza biraz kısa geldi, görevliler gayet samimi ilgilenmişlerdi. Sınav öncesi bir otuz saniyelik bir denemenin ardından gerçek sınavı olduk, sınav bittikten sonra çıkış için ayrılan kısımlar için ok takiplerini yaparak okuldan ayrıldım. Sınava girerken üzerimde rahat kıyafetlerim vardı, sınavda rahat edebilecek bir kıyafet giymek daha iyiydi takım elbise vb. kıyafet giymeye gerek yok ayrıca kendi klavyelerimizi de sınava sokmak yasaktı bu yüzden klavye ile sınava girmeyin. 


Yorumlar
Diğer İçerikler
  • ✨Fatma✨

    ✨Fatma✨

    ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
    Kelimelerin cümlelerin kifayetsiz kaldığı bir zaman.... Birlikte çalışma yapıp ufak bir sohbetimizin olması, düello açmıştım farklı metinler açar mısınız demesi ne kadar kibar bir insandın. Arkadaşımızın biri , sizin ne güzel isminiz var demesi üzerine al bir süre sen kullan demesi, sen nasıl gönlü hoş bir insandın gözyaşlarımız senin ve diğer vefat eden kardeşlerimiz için Rabbim mekanınızı

    12.02.2023 19:49

  • kürk mantolu madonnaa

    kürk mantolu madonnaa

    umut her zaman var
    Bu yıl ilk defa klavye sınavına ve sözlü mülakata katıldım. Kaybettim:) ama bunu asla başarısızlık olarak görmüyorum birçok şeyi tecrübe edindim ve bu yıl hepsini kullanıp muhteşem bir şekilde döneceğim, sizde benim gibi pes etmeyin çünkü pes etmeyenler kazanacak buna canı gönülden inanıyorum. Bu yıl bizim yılımız olacak,çalışmalara devam edelim geleceğin değerli katip ve katibe adayları :)( Bu no

    02.01.2024 17:56

  • ATABERK AKÇAKOYUN İÇİN
    ben ataberki bu sitede tanıdım. sabah akşam konuştuk sohbet ettik.hayallerimizden hedeflerimizden konuştuk.atanmayı herkes gibi o da çok istiyordu ve çok başarılıydı. sürekli ikimiz de atanacağız diyordu.ben çok kindarım sen atanır ben atanamazsam karşında beni bulursun diyordu:)) canım ata'm senin için atanacağım sana söz veriyorum güçlü olup çalışacağım hiçbir zaman senin kadar iyi yazamasam da bu ça

    11.02.2023 11:41

  • ✨iyi ki varsın Ömer

    ✨iyi ki varsın Ömer

    Tekirdağ Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
    Sınava girmek için il dışından geldim. Adliye, otogarda indikten sonra tek vasıta ile yaklaşık 20 dakika mesafede. Koridorda beklemeye başladık. Öncelikle icra katipliği için başvuran adaylar isimleri okunarak sırayla çağrıldı. Bu sırada zabıt katipligi bekleyen adaylar olarak koridorda beklemeye devam ettik. Yaklaşık yarım saat sonra sıraya göre zabıt katipliği için başvuran adaylar çağrılmaya başland�

    07.09.2023 22:57

  • QALAYCI

    QALAYCI

    Sinop Adliyesi Zabıt Katibi Uygulamalı Sınavı Tecrübesi
    Adliyenin geniş bi bekleme alanı var bütün adaylar bekliyorsunuz sohbet etme tanışma imkanınız var öneririm heyecanı baya alıyor. Komisyon müdür gelerek isimleri okumaya başladı ve ardından kimlik kontrolü yaparak 5 erli gruplar halinde bizi sınava aldılar ben 2. gruptaydım. Sınav odası küçük ve U şeklinde bir masa vardı masanın başında komisyon üyeleri vardı önünde sınav adayları. KM 720 F klavye var

    28.09.2023 17:59

  • Vangokyo

    Vangokyo

    Trabzon Adliyesi Zabıt Katipliği kazanmak!!!
    Herkese merhabalar. kısaca geçirdiğim süreçten bahsedeceğim. lisede ve üniversitede adalet bölümü mezunuydum. mülakata ilk girişimdi. kpss puanım ise 77herkesin torpilsiz olmaz dediği bir süreçti bende başlarda böyle düşünüyordum fakat böyle olması beni yıldırmadı daha çok çalışmak için hırslandırdı. sabahın erken saatlerinden gece 12lere kadar klavye çalıştım. 150leri görmüşken sınavda heyec

    12.10.2023 15:39

Son Yorumlar
  • avatar

    Yıldız

    Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
    Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)

    09.07.2025 13:34

  • avatar

    asaf4700

    Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
    Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini

    19.06.2025 02:13

  • avatar

    esmabenn

    İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
    öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz

    25.05.2025 23:56

  • avatar

    selmaaaaa

    İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
    sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz

    19.05.2025 12:29

  • avatar

    Jasmin

    Başarısızlık Hikayesi :)
    bu anıyı ne zaman okusam çok üzülürüm

    03.05.2025 12:43